INICI DEL CURS 2021/2022

Inici de classes

Ja tenim l'inici de curs al girant la cantonada. I volíem recordar-vos alguns aspectes.

Així, el 27 de setembre comencen les classes per als grups de dilluns i dimecres. I el 28 de setembre, per als grups de dimarts i dijous.

Aquells de vosaltres que ja esteu matriculats, consulteu a la secció de Grups i horaris de la nostra pàgina web a quina aula feu classe.

I què passa si heu sol·licitat admissió en aquest segon període de matrícula de setembre i encara no teniu la vostra matrícula formalitzada?

Recordeu que, si esteu en aquest cas, cal que formalitzeu la vostra matrícula del 23 al 30 de setembre.

I no podem anar a classe fins que no haja entregat la documentació corresponent a la secretaria i hagen confirmat la meua matrícula?

Tranquils, perquè podreu acudir a classe des del primer dia, encara que no tingueu la vostra matrícula formalitzada. Potser voleu aprofitar el dia que aneu a classe per entregar la documentació, bé a la secretaria de Xàtiva o a la secció d'Ontinyent en horari d'atenció. Cap problema! Però recordeu que cal sol·licitar cita prèvia en el cas de vindre presencialment a la secretaria de Xàtiva.

Guia de l'alumnat

El primer dia de classe el vostre professorat vos explicarà el funcionament del curs, el calendari escolar, les plataformes d'ús Aules, Web Família i Webex, i d'altres qüestions importants. Tota aquesta informació es recull a la Guia de l'alumnat, que hem publicat a la web i trobareu enquadernada a la vostra aula perquè la consulteu quan vulgueu.

Pel que fa a les plataformes, també en la web podeu veure què són, per a què s'empren i com podeu accedir. Busques les pàgines corresponents a la pàgina Inici de la web, o al menú Informació acadèmica.

Llibres de text

Segur que molts de vosaltres ja vos esteu preguntant quins llibres de texts s'empraran en cada idioma i curs. Tot i que el vostre professorat vos dirà el primer dia de classe el llibre a utilitzar durant el curs, ja podeu consultar-ho al menú Informació acadèmica.

Calendari escolar

Les Escoles Oficials d'Idiomes es regeixen pel mateix calendari escolar que la resta d'ensenyaments (primària, secundària...), per la qual cosa els dies festius i períodes vacacionals són els mateixos.

Consulteu l'inici i final del curs i els períodes de vacances en el nostre calendari.

Vos desitgem un molt bon inici de curs!

Top of page