Biblioteca i mediateca

Seu de Xàtiva

horari biblioteca

VINE A DESCOBRIR LA NOVA BIBLIOTECA-MEDIATECA

A l'EOI de Xàtiva oferim un nou servei de mediateca lingüística.

🤔QUÈ ÉS LA MEDIATECA?

És un servei oferit per les EOI de la Comunitat Valenciana on pots trobar tot tipus de RECURSOS en format de fitxes d'autoaprenentatge classificades per nivells i material audiovisual per poder practicar les diferents activitats de llengua de manera autònoma. Amb els nostres recursos, podràs treballar:

Gramàtica 🤓          Vocabulari 🤓          Expressió Escrita ✍️

Comprensió Escrita 👀Comprensió Oral👂

Expressió Oral 👄Mediació Escrita 📊✍️       Mediació Oral 👤🗣

📚ON ESTÀ UBICADA LA MEDIATECA LINGÜÍSTICA DE L'EOI DE XÀTIVA?

Trobaràs la mediateca a la biblioteca de la seu de l'EOI a Xàtiva, així és que, si vens a vore'ns, pots aprofitar la visita i emportar-te en préstec algun dels nostres llibres graduats per nivells, llibres en versió original, revistes i pel·lícules.

A banda, també hem instal·lat ordinadors amb connexió a Internet que teniu a la vostra disposició per tal de poder treballar amb la plataforma AULES 🖥️.

Vine, aprén de forma autònoma, revisa conceptes i destreses, practica al teu ritme, emporta't el que necessites en préstec i aprofita tot el que t'oferim per millorar el teu ensenyament.

I recorda: estem al teu servici i millorem cada dia per oferir-te els millors recursos i possibilitats per al teu aprenentatge.😊

Gràcies per escollir-nos.

NOTíCIES DE LA BIBLIOTECA-MEDIATECA

Nadals a la biblioteca

Per biblioteca | 9 de desembre de 2021

Ja estem a Nadal a la biblioteca! Tenim a la vostra disposició una taula amb llibres i pel·lícules de temàtica nadalenca i que pots prestar per a les vacances! Recordeu: el prèstec s’allarga fins que tornes de les vacances.

Taula Violeta

Per biblioteca | 10 de març de 2020

A la biblioteca tenim una taula amb lectures i més materials, del nostre fons propi, al voltant del dia 8 de març.

Novetats Valencià

Per biblioteca | 25 de febrer de 2020

En els darrers dies hem posat a disposició dels usuaris, nous materials per a la secció de València de la nostra biblioteca.  La gran majoria són novel·les, teatre, poesia o narrativa curta. Destaquem l’ampliació del fons de referència amb diccionaris, vocabularis, etc. Recordeu que a la secció de Valencià podeu trobar tot el material de … Llegir més

Novetats Bibliotecàries

Per biblioteca | 4 de febrer de 2020

Aquest curs la biblioteca es renova, així que esteu atents a les novetats que publicarem a la web!

Nous materials d’anglés Nivell A2

Per biblioteca | 21 de gener de 2020

Ja disposem de material didàctic per practicar l’expressió oral en anglés.

FUNCIONAMENT DE LA BIBLIOTECA - GUIA PER ALS USUARIS

Servei de préstec:

Per a poder ser usuari de la biblioteca hauràs de ser alumne de l'EOI de Xàtiva en el present curs acadèmic i, per tant, tindre número d'expedient. Si aquest és el teu cas i no has fet mai cap préstec hauràs de donar-te d'alta aportant les teus dades personals en la mateixa biblioteca. En tot cas, serà obligatori presentar el DNI, NIE, carnet de conduir o passaport per tal d'identificar-se a l'hora de fer ús de la biblioteca.

Màxim d'unitats i duració del préstec:

El nombre màxim d'unitats que et pots emportar és de sis, i pots combinar el diferent material disponible a la biblioteca com desitges (per exemple dos llibres i una pel·lícula, dos pel·lícules i tres llibres, tres llibres, etc.).

Podràs tindre el material un màxim de 15 dies en el cas dels llibres i de 7 dies en el cas de les revistes i els DVDs. Podràs renovar el material EN PERSONA a la biblioteca de l'escola només una vegada (altres 15 dies o 7 dies, respectivament).

Retard en el retorn del material::

El retard en la devolució dels documents implica un dia de penalització del servei per cada dia de retard i per cada document. En cas de no poder tornar els documents per pèrdua, o en cas de retornar els documents deteriorats, l'usuari quedarà exclòs del servei de préstec fins que no els restituesca per un exemplar de la mateixa edició o el que la Biblioteca establisca.

Tipus de material disponible:

Els materials amb què compta l'escola son d'accés lliure, disposats en apartats que es corresponen amb cada una de les llengües que s'impartixen a l'EOI de Xàtiva. Dins d'aquestos apartats, els materials s'ordenen seguint les següents seccions de consulta:

- Llibres de lectura adaptada i audiollibres (nivells A2.1, A2.2, B1.1, B1.2, B2.1 i B2.2.)

- Lliteratura moderna (nivells B2.2, C1 i C2)

- Lliteratura clàssica (nivells B2.2, C1 i C2)

- Pel·lícules, documentals i sèries de TV (a partir de B1)

- Revistes (a partir de B1)