obert assistent telemàtic d'admissió (1)

Segon període d'admissió i matrícula 2021/22

No arribares a temps a matricular-te en juliol i vols vindre a classes?

Encara pots matricular-te aquest curs a l'Escola Oficial d'Idiomes!

El període d'admissió s'obre del 15 al 19 de setembre, on se sol·licita una vacant a l'escola de manera telemàtica. En cas de ser adjudicat amb una plaça, la matrícula s'ha de formalitzar del 23 al 30 de setembre a la secretaria del centre.

Matrícula 2on període VAL (1)

Assegura't de completar tots els passos per poder matricular-te correctament

1. ADMISSIÓ

El primer pas per matricular-se és accedir a l'assistent telemàtic d'admissió del 15 al 19 de setembre i sol·licitar plaça en l'escola. Tots els grups i horaris es poden consultar en la nostra pàgina web.

En el tràmit d'admissió es crea un usuari i contrasenya que cal guardar per tornar a accedir una vegada acabat aquest termini.

També és molt important assegurar-se que el tràmit d'admissió es finalitza correctament descarregant el justificant de sol·licitud d'horaris. Aquest no ha d'aparéixer amb la marca d'aigua "Esborrany".

El 23 de setembre cal accedir de nou a l'assistent amb l'usuari i contrasenya creats per comprovar si has sigut adjudicat amb una plaça.

1. MATRICULACIÓ

El segon i últim pas és formalitzar la matrícula entregant tota la documentació necessària (justificants de pagament de taxes, fotocòpia del DNI...) a la secretària del centre. Açò es pot fer de manera presencial o telemàtica per correu electrònic.

Cal tindre en compte que si es vol vindre presencialment a l'escola, cal sol·licitar cita prèvia.

Podràs confirmar que la matriculació ha estat correcta amb l'entrega del resguard de matrícula en la via en que hages entregat la documentació.

Consulta tota la informació sobre l'admissió i la matrícula

T'esperem!

friends-6143371