Tràmits
Els canvis de grup podran sol·licitar-se des del primer dia de matrícula d'últimes vacants fins al 31 de març del curs acadèmic en curs. Les sol·licituds es presentaran en la finestreta de secretaria amb cita prèvia.
Segons va acordar el Consell Escolar, els canvis de grup solament es podran efectuar en tres circumstàncies degudament acreditades, sempre que siga en diferent franja horària o dia:
- canvi d'horari laboral
- incompatibilitat acadèmica
- responsabilitat familiar sobrevinguda
Serà necessari aportar documentació acreditativa per a justificar la necessitat del canvi.
Imprés de sol·licitud de canvi de grup
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Certificat acadèmic detallat on consta l'historial complet de tots els cursos i proves PUC superats.
Aquesta sol·licitud només pot lliurar-se presencialment.
Imprés de sol·licitud
Imprés d'abonament bancari de la taxa
El certificat acadèmic s'expedirà directament en presentar tota la documentació corresponent.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Aquesta sol·licitud només pot lliurar-se presencialment.
- Imprés de sol·licitud (Inclou documentació a aportar).
- Imprés d'abonament bancari de la taxa. Trieu l'òrgan gestor: E.O.I. VALÈNCIA-SAÏDIA, seleccioneu la taxa corresponent al vostre nivell i premeu continuar. Seleccioneu el tipus de bonificació en la vostra matrícula, si és el vostre cas i continueu.
Es generarà un imprés autoemplenable de la taxa 046. Una vegada emplenat seleccioneu Acceptar.
S'indicaran dos passos:
Pas 1: Imprimiu per a obtindre les tres còpies del document 046, anteriorment emplenat.
Pas 2: Pagueu. Se us redirigirà a una plataforma per a efectuar el pagament de la taxa telemàticament. Recordeu que és necessari guardar o imprimir el justificant de pagament.
Els títols de superació dels nivells B1, B2, C1, C2 i CS els tramita la Conselleria d'Educació, per la qual cosa el procés no és immediat. Quan Consellería ens envie el títol, us ho comunicarem per correu electrònic.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Si esteu matriculats en una altra EOI de la Comunitat Valenciana i voleu traslladar-vos a l'EOI València-Saïdia:
Comproveu les vacants ACÍ abans de realitzar este tràmit. Tingueu en compte que el sistema no permet la reserva de plaça si la vostra matrícula està activa en un altre centre. No podem garantir-vos plaça en el grup del vostre interés fins al moment en què acudiu a finestreta amb torn de cita prèvia una vegada us hagen donat el cessament per trasllat en la EOI d'origen.
- Sol·liciteu en l'EOI on esteu matriculats que us donen baixa per trasllat a EOI València-Saïdia. Si la vostra matrícula està activa en una EOI de la Comunitat Valenciana no podem registrar-vos en el nostre centre.
- Acudiu amb cita prèvia al nostre centre. No oblideu portar tota la documentació possible, per si hi haguera algun problema (sol·licitud de baixa en l'EOI d'origen, resguard de pagament de taxes de matrícula allí, fins i tot el resguard de matrícula que us van donar al matricular-vos.).
Aquest tràmit està exempt de taxes i no heu d’abonar la matrícula de nou.
Segons decisió adoptada pel Consell Escolar, el termini és des del primer día de matrícula d'últimes vacants fins a l'últim dia del període d'esmenes a la matrícula PUC (es publica cada any).
Si esteu matriculats en una altra EOI de fora de la Comunitat Valenciana i voleu traslladar-vos a l’EOI València-Saïdia.
Acudiu a finestreta amb el vostre resguard de matrícula. Haureu d’abonar taxes de matrícula i obertura d’expedient i després sol·licitar la baixa a l’EOI on esteu matriculats/des.
Segons decisió adoptada pel Consell Escolar, el termini és des del primer día de matrícula d'últimes vacants fins a l'últim dia del període d'esmenes a la matrícula PUC (es publica cada any).
Si esteu matriculats en l'EOI València-Saïdia i voleu traslladar-vos a una altra EOI de la Comunitat Valenciana.
Abans de sol·licitar-nos el cessament per trasllat, contacteu amb l'EOI de destinació i / o comproveu les seues instruccions per a trasllats de matrícula viva. Comproveu les seues vacants. Empleneu i signeu l'imprés més a baix.
Segons decisió adoptada pel Consell Escolar, el termini és des del primer día de matrícula d'últimes vacants fins a l'últim dia del període d'esmenes a la matrícula PUC (es publica cada any).
Imprés de sol·licitud de cessament per trasllat de matrícula viva a una altra EOI
Si vau estar matriculats en una altra EOI I voleu continuar estudis en l’EOI València-Saïdia:
- Matriculeu-vos en el nostre centre durant el període de matrícula ordinària, extraordinària o de vacants seguint les instruccions publicades. Lliureu la documentació requerida.
- Necessitareu un certificat acadèmic si vau cursar estudis en una EOI fora de la Comunitat Valenciana o si els vau realitzar en aquesta amb anterioritat al curs 2019-2020.
Una vegada matriculats, haureu de sol·licitar al centre de procedència el trasllat d'expedient.
Si esteu matriculat/des en una altra EOI i voleu traslladar el vostre expedient allà:
Necessitareu aportar:
- Imprés de sol·licitud
- Resguard de matrícula de l'EOI on esteu matriculats
- Fotocopia
Tots els tràmits són presencials. Els pot realitzar una persona diferent de la interessada sempre que porte una autorització escrita i adjunte una fotocòpia del DNI:
La normativa actual no permet la renúncia a la matrícula.
Documentació necessària: imprés de sol·licitud.
Taxes aplicables: no cal abonar taxa alguna, només emplenar la sol·licitud i lliurar-la en la Secretaria.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Si necessiteu una adaptació per a les classes presencials i/o per a les avaluacions, cal sol·licitar-la a la Direcció d'aquesta EOI. Per a més informació sobre el procediment de sol·licitud i sobre l'accés a la documentació necessària, cliqueu ACÍ.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Documentació necessària: imprés de sol·licitud.
Taxes aplicables: no cal abonar taxa alguna, només emplenar la sol·licitud i lliurar-la en la Secretaria.
Aquest tràmit el pot portar a terme altra persona distinta a l'interessat/da sempre que porte una autorització escrita de l'interessat/da i adjunte una fotocòpia del DNI.
L'EOI València-Saïdia no és l'organisme responsable de la resolució de les sol·licituds de devolució de taxes, sinó mer centre gestor a l'efecte de taxes i preus públics.
Procediment per a la sol·licitud de devolució de taxes: http://www.eoi.gva.es/es/impresos-i-taxes-d-idiomes
Per favor, abans de sol·licitar la devolució de taxes, llegiu atentament el següent resum de l’ apartat Dotze de la Resolució de 17 de maig de 2024, DOGV 23.05.24
IMPORTANT:
Els errors d'inscripció i pagament de taxes imputables als interessats no donaran lloc a devolució de taxes.
- Termini per a sol·licitar devolució de taxes per anul·lació de matrícula dins del període de matriculació: fins al 31 d'octubre de 2024. Serà requisit indispensable haver presentat la sol·licitud d'anul·lació de matrícula de manera presencial en la secretaria de l'EOI dins d'aquest període i no haver usat el servei.
Imprés de sol·licitud d'anul·lació de matrícula
A més es presentarà la sol·licitud de certificat del centre gestor:
Imprés sol·licitud de certificat del centre gestor
- Després del 31 d'octubre de 2024: només es farà devolució de taxes en els supòsits següents:
- Quan la no utilització, la no prestació o la no realització siga imputable a l'Administració.
- Quan la no utilització, la no prestació o la no realització tinga el seu origen en una causa de força major. La devolució serà procedent amb la sol·licitud prèvia de la persona interessada, sempre que aquesta prove de manera suficient la força major.
En aquests dos supòsits es presentarà en la secretaria de l'EOI la sol·licitud de certificat del centre gestor:
Si voleu fer-nos arribar algun agraïment, suggeriment o queixa, podeu presentar aquest imprés en secretaria.
Aquest tràmit el pot dur a terme una persona distinta a la interessada sempre que aporte una autorització escrita i hi adjunte una fotocòpia del DNI:
Un passaport
per al món
La nostra escola
Accessos ràpids
Horaris i contacte
Horari general:
Dilluns a dijous: 08:00-21:00h
Divendres: 08:00-14:00h
Horari secretaria:
Dilluns a dijous:
09:00-13:00h
15:30-19:30h
Divendres:
09:00-13:00h
Pla de la Saïdia, 19
46009 València
46013220.tramits@edu.gva.es
96 120 68 35