Matrícula cursos intensius 2023-2024 2on curs (gener-maig)

Els cursos curriculars intensius tenen una duració de 120 hores per quadrimestre. L'assistència a classe és de quatre dies per setmana, de dilluns a dijous, dues hores cada dia.

MATRÍCULA CURSOS INTENSIUS 2n QUADRIMESTRE

Francés 2B1      Per a poder accedir necessita tindre apte  1B1 de francés
Inglés 2A2        Per a poder accedir necessita tindre apte  1A2 d'anglés
Inglés 2B1        Per a poder accedir necessita tindre apte  1B1 d'anglés
Inglés 2B2        Per a poder accedir necessita tindre apte  1B2 d'anglés
Si no pot acreditar el nivell, pot fer una Prova de classificació (només per a accedir als cursos del segon quadrimestre dels intensius)

La matrícula dels cursos intensius del segon quadrimestre serà presencial en la Secretaria de l'EOI de Quart en l'horari de la Secretaria:

• Alumnat matriculat en un curs intensiu del primer quadrimestre en l'EOI de Quart i que ha obtingut la qualificació d'apte, del 25 de gener a partir de les 17 h. al 2 de febrer
  • Resta d'alumnat, del 30 de gener al 2 de febrer

Poden autoritzar una altra persona a realitzar el tràmit en el seu nom, presentant autorització i fotocòpia dels DNI o NIE de totes dues persones.

Important: L'imprés per al pagament de la taxa del curs li ho donaran en Secretaria en el moment de la matrícula. Tindran 24 hores per a formalitzar el pagament i entregar el resguard del pagament de la taxa en Secretaria (sense cita prèvia).

Alumnat menor d'edat

Les classes dels cursos intensius del segon quadrimestre començaran el 31 de gener.

Grups i horaris cursos intensius