Horari d’atenció i contacte

Els tràmits de Secretaria (sol·licituds de certificacions acadèmiques, títols, renúncies, o similars) es realitzaran en finestreta i no per correu electrònic. L'atenció telefònica i per correu electrònic és per a consultes i dubtes.

Horari atenció Secretaria

Per falta de personal, la secretaria no obrirà dilluns i dimarts al matí, dimecres de vesprada i dijous de vesprada fins a un altre avís.

De dilluns a dijous, de 9 a 13 h. i de 16 a 20 h.
Divendres, de 9 a 13 h.

46020546.secretaria@edu.gva.es
Telèfon: 961206825

Horari emissió certificacions acadèmiques

Dilluns, de 17 a 19 h.
Dijous, de 11 a 13 h.
Divendres, de 9 a 13 h.

Les certificacions acadèmiques s'expedeixen en el
moment sempre que siga possible.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies