Horari d’atenció i contacte

Els tràmits de Secretaria (sol·licituds de certificats acadèmics, títols, o similars) es realitzaran en finestreta i no per correu electrònic. L'atenció telefònica i per correu electrònic és per a consultes i dubtes.

Horari secretaria:

Matins: de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 h.
Vesprades:
dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 17.00 a 20.00 h.

Recollida de títols: divendres, de 10 a 13 h.

Informació:
Adreça de correu electrònic: 46020546.secretaria@edu.gva.es

Telèfon: 961206825

 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies