Trasllats

Trasllat d’expedient entre EOI

Qualsevol persona matriculada en una escola oficial d’idiomes de l’estat espanyol pot continuar els seus estudis d’idiomes en qualsevol altra EOI de l’Estat sempre que trasllade el seu expedient acadèmic.

1. Des d’una altra EOI cap a l’EOI Plana Baixa

a) Trasllat abans de començar el curs (Trasllat d’expedient)

L’alumnat procedent d’altres EOI que vol començar un curs nou a l’EOI Plana Baixa ha de formalitzar la matrícula en el nostre centre. Per a la qual cosa ha de seguir el procediment normal de preinscripció i matrícula i sol·licitar el curs que li corresponga. Un camí admés, a l’hora de formalitzar la matrícula ha d’aportar, a més de la documentació general, un certificat acreditatiu de l’idioma i nivell cursat a l’EOI d’origen. Després de formalitzar la matrícula, ha de dirigir-se a la seua EOI d’origen per a fer el procés de trasllat d’expedient. El procediment és el següent:

1. Ha de presentar en l’EOI d’origen un resguard de la matrícula i sol·licitar de trasllat d’expedient. Aquesta sol·licitud de trasllat cal presentar-la a l’EOI Plana Baixa en un termini màxim d’un mes
  2. L’EOI d’origen ja s’encarrega d’enviar l’expedient a l’EOI Plana Baixa.

b) Trasllat amb el curs començat (Trasllat de matrícula viva)

Si el trasllat es produeix en haver-se iniciat el curs, s’ha de sol·licitar un Trasllat de matrícula viva. Per a la qual cosa la persona interessada ha de confirmar abans d’iniciar el tràmit que hi ha places disponibles a l’EOI Plana Baixa en l’idioma i nivell en què està matriculat en l’EOI d’origen. L’alumnat procedent d’altres Comunitats Autònomes abonarà en aquest cas l’import complet de la matrícula i l’obertura d’expedient. L’alumnat procedent d’altres EOI de la Generalitat Valenciana no haurà d’abonar res.

2. Des de l’EOI Plana Baixa cap a una altra EOI

a) Trasllat abans de començar el curs (Trasllat d’expedient)

L’alumnat que, estant matriculat en l’EOI Plana Baixa, haja de continuar els seus estudis en una altra EOI de l’estat espanyol a partir del curs següent, ha de sol·licitar el trasllat del seu expedient cap a l’EOI de destinació.

Per a poder tramitar el trasllat d’expedient la persona interessada haurà de

1. Matricular-se en l’EOI de destinació i aportar a l’EOI Plana Baixa un document que ho acredite.
  2. Emplenar l’imprès de sol·licitud de trasllat d’expedient.
  3. Lliurar a la secretaria de l’EOI Plana Baixa tota la documentació anterior.

b) Trasllat amb el curs començat (Trasllat de matrícula viva)

Si el trasllat es produeix en haver començat el curs, s’ha de sol·licitar un Trasllat de matrícula viva. Per a la qual cosa la persona interessada ha de

1. Confirmar abans d’iniciar el tràmit que hi ha places disponibles a l’EOI de destinació en l’idioma i nivell en què està matriculat a l’EOI Plana Baixa.
  2. Emplenar l’imprès de sol·licitud de trasllat d’expedient
  3. Lliurar a la secretaria de l’EOI Plana Baixa tota la documentació anterior.

LA DOCUMENTACIÓ ES POT DUR EN PERSONA A LA SECRETARIA DE L’EOI PLANA BAIXA O ENVIAR-LA PER CORREU ELECTRÒNIC A 12007188@edu.gva.es