Matrícula oficial

Matrícula de l’alumnat oficial, 2023-2024 (tancada)

El procés d’admissió i matrícula de l’alumnat actual, antic i de nou ingrés en la modalitat oficial de les escoles oficials d’idiomes de la Generalitat Valenciana es fa telemàticament, a través de la plataforma de matrícula de Conselleria d’Educació <telematricula.es>. El primer període d’inscripció i matrícula s’inicia al juny i el segon període es realitza al setembre.

• Resolució de 17 de maig de 2023, del director general de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme, per la qual s’estableix el calendari i el procés d’admissió i matrícula per al curs acadèmic 2023-2024 en les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana.

• Resolució de 17 de maig de 2023, del director general de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme, per la qual es determinen els certificats de nivell de coneixement d’un idioma que habiliten per a la matriculació en les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana.

Més informació sobre la matrícula oficial presencial ací

Matrícula de places vacants per als cursos curriculars (tancada)

1. Empleneu la sol·licitud de matrícula i envieu-la al correu <12007188@edu.gva.es>

2. Des de la secretaria de l’EOI vos contestaran i rebreu l’imprés de les taxes (046) que haureu d’abonar en un caixer o en una oficina de les entitats bancàries col·laboradores.

3. Posteriorment, haureu d’enviar al correu electrònic <12007188@edu.gva.es> la documentació següent:

• Sol·licitud de matrícula emplenada i signada.
    • Imprés 046 correctament emplenat i el justificant de pagament bancari de la taxa. Els alumnes que no hagen estat matriculats abans en una EOI de la Comunitat Valenciana han de pagar també la taxa d’obertura d’expedient. El carnet és opcional.
    • Cas de bonificació, fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental, certificat oficial de discapacitat i fotocòpia del certificat oficial emés per l’administració competent en cas de famílies víctimes del terrorisme o de violència de gènere.
    • Cas d’accedir a un curs superior a primer d’A2, fotocòpia del certificat acreditatiu del nivell de llengua d’acord amb la Resolució d’Admissió i Matrícula a les EOI.
    • L’alumnat estranger comunitari, fotocòpia del passaport i del NIE.

Matrícula dels cursos d’oferta formativa complementària (tancada)

Envieu una sol·licitud al 12007188@edu.gva.es
Rebreu una resposta amb les instruccions que cal seguir i les taxes 046 per a efectuar-ne el pagament.