Oferta acadèmica

A l’EOI Plana Baixa s’imparteixen algunes de les modalitats previstes actualment en els ensenyaments d’idiomes de règim especial.

• Alumnat oficial (consulteu inscripció i matrícula)

• cursos presencials, de caràcter anual (de setembre a maig), de 120h (4h de classe a la setmana, 2h diàries en dies alterns: dilluns i dimecres o dimarts i dijous).
    • cursos semipresencials, de caràcter anual (de setembre a maig), de 120h (2h de classe presencial un dia a la setmana i 2h no presencials el dia altern: dilluns i dimecres o dimarts i dijous).
    • cursos integrats, de caràcter anual (de setembre a maig), de 120h (4h de classe a la setmana, 2h diàries en dies alterns: dilluns i dimecres o dimarts i dijous). Integren dos nivells diferents en un mateix curs, molt habituals en nivells amb una demanda escassa. (p.e. grup integrat B2 d’Italià: inclou els nivells 1B2 i 2B2)
    • cursos intensius, de caràcter semestral (de setembre a gener o de febrer a maig), de 120h (8h de classe a la setmana, 2h diàries de dilluns a dijous).
    • la modalitat no presencial no s’inclou en l’oferta formativa de l’EOI Plana Baixa, a partir del curs 2024-25 se concentra exclusivament en algunes EOI, com ara l’EOI de Castelló.
    • cursos d’oferta formativa, de caràcter anual (de setembre a maig), de 60 hores (2h a la setmana, 1h de classe diària en dies alterns: dilluns i dimecres o dimarts i dijous).  L’oferta formativa complementària permet una major flexibilitat en la matrícula i l’accés al curs i, en no estar vinculada a exàmens o certificació, se centra més a l’adquisició d’habilitats comunicatives. El caràcter complementari dels cursos d’oferta formativa en condiciona l’oferta i la implantació.

Molt Important: Per a matricular-se en una EOI com a alumnat oficial en un nivell diferent del nivell 1A2, les persones candidates han d’acreditar el nivell anterior, bé com a alumnat antic en una EOI, bé amb un certificat oficial (vegeu titulacions reconegudes) o matriculant-se en el test de classificació o prova de nivell.

Molt Important: Per a matricular-se en una EOI com a alumnat lliure, les persones candidates no necessiten acreditar coneixements previs de l’idioma.

En relació als nivells del Marc Europeu Comú de Referència (MECR) per a les llengües, les escoles oficials d’idiomes ofereixen els nivells Bàsic A1 (inclòs com a primer curs del Bàsic A2: 1A2), Bàsic A2, Intermedi B1, Intermedi B2, Avançat C1 i Avançat C2, encara que no en tots els idiomes. En els darrers  cursos l’oferta general de l’EOI Plana Baixa ha estat de més de 100 grups (96 presencials i una dotzena d’oferta formativa) per a una matrícula al voltant de 1.500 alumnes, en horari de vesprada, majoritàriament de 17h a 19h o de 19h a 21h.

Els idiomes i nivells que s’imparteixen a l’EOI Plana Baixa són

• Anglès:    1A2  –  2A2    //    1B1  – 2B1    //    1B2  –  2B2     //    1C1  –  2C1    //    1C2  –  2C2
  • Alemany i Francès:   1A2  –  2A2    //    1B1  –  2B1    //    1B2  –  2B2
  • Italià:   1A2  –  2A2    //    B1    //    1B2  –  2B2
  • Valencià:   A2    //    B1    //    B2    //    C1    //    1C2  –  2C2

L’EOI Plana Baixa està formada per set seccions. La seu principal es troba a Vila-real amb les oficines de Secretaria, Direcció i departaments. Les classes presencials s’imparteixen en les localitats de les diferents seccions, consulteu oferta acadèmica i horaris de cada secció.

Borriana  –  l’Alcora  –  la Vall d’Uixó  –  Nules  –  Onda  –  Sogorb  –  Vila-real

El preu de la matrícula (taxes)