El test de classificació, també conegut com a prova de nivell, és un examen per a les persones que volen estudiar un idioma com a alumnes en la modalitat oficial. Es convoca en el mateix procés de matrícula (al juny i al setembre) i, excepcionalment, es pot realitzar en començar el curs. La finalitat del test de classificació o nivell és que la persona sol·licitant que tinga coneixements previs en un idioma i no dispose de cap certificat que ho acredite puga accedir directament a qualsevol nivell (si hi ha vacants) sense cap requisit previ.
- L’EOI no certifica el nivell en què s’ha situat una persona per test de classificació fins que no s’acaba el curs i supera l’esmentat nivell.
- El fet de presentar-se al test de classificació no garanteix cap plaça escolar a la persona sol·licitant.
- El resultat del test de classificació és vàlid per al curs acadèmic en què s’ha fet en qualsevol de les escoles oficials d’idiomes de la Generalitat Valenciana.
- Cada alumne només pot fer un test de classificació per idioma i curs acadèmic.
PROVES DE CLASSIFICACIÓ (juny de 2025)
Espereu-vos a la porta principal del centre fins que us criden
dia | hora | Inscripció al test de classificació (del 16 al 23 de juny) Sol·licitud i pagament: envieu els documents a l’adreça electrònica 12007188@edu.gva.es Un camí conegueu el resultat de les proves de nivell (27 de juny), podreu fer la sol·licitud de matrícula fins al 4 de juliol en https://portal.edu.gva.es/adminova/ | |
alemany | 26/ 6 | 18h | |
anglès | 26/ 6 | 15.30h | |
francès | 26/ 6 | 15h | |
italià | 26/ 6 | 18h | |
valencià | 26/ 6 | 18h |