Proves de certificació

Totes les proves de certificació de l’EOI Plana Baixa es realitzen a la seu de Vila-real, C/ d’Ausiàs Marc, 13 (al mateix edifici que l’IES Francesc Tàrrega)

Les Proves de Certificació o proves PUC (proves unificades de certificació) de les escoles oficials d’idiomes [eoi] són exàmens per a acreditar un nivell determinat de coneixements d’un idioma amb una certificació oficial reconeguda a tot l’Estat espanyol. Els nivells que se certifiquen, segons l’idioma, són els que descriu el Marc Europeu Comú de Referència (MECR) com a B1, B2, C1 i C2.

Aquests exàmens es realitzen, en primera convocatòria, entre finals de maig i el mes de juny i, en segona convocatòria, la primera quinzena de setembre, tant per a l’alumnat oficial com per a l’alumnat lliure. El procés de matrícula és telemàtic i el període de matrícula acostuma a ser a partir de la segona quinzena de febrer (quan es convoquen activem tots els enllaços des d’aquest lloc web).

Proves de certificació, curs 2023 – 2024

El termini per a accedir a la matrícula d’enguany de les proves PUC que es fan a l’EOI Plana Baixa s’ha acabat

Calendari de proves orals de l’EOI Plana Baixa

idioma nivell