Matrícula oficial

Matrícula de l’alumnat oficial, 2024-2025

El procés d’admissió i matrícula de l’alumnat actual, antic i de nou ingrés en la modalitat oficial de les escoles oficials d’idiomes de la Generalitat Valenciana es fa telemàticament, a través de la plataforma de matrícula de Conselleria d’Educació. El primer període d’admissió i matrícula s’inicia al juny i el segon període es realitza al setembre.

• Resolució de 17 de maig de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual s’estableixen el calendari i el procés d’admissió i matrícula per al curs acadèmic 2024-2025 en les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana.
  • Resolució de 17 de maig de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual es determinen els certificats de nivell de coneixement d’un idioma que habiliten per a la matriculació en les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana.

Cronograma del procés d’admissió i matrícula, curs 2024-2025

Accés al procés d’admissió i matrícula: enllaç

Més informació sobre la matrícula oficial presencial ací