Primer mercat d’intercanvi

La sala d’actes de gom a gom en la sessió d’inauguració del mercat.

El vinted d’Ontinyent

Els passats 14 i 15 de febrer, la nostra escola va organitzar per primera vegada un mercat d’intercanvi de ropa per tal de conscienciar el nostre alumnat sobre l’impacte consum compulsiu de la roba i reduir així els residus tèxtils que tant estan contaminant el planeta.

Amb anterioritat al mercat d’intercanvi, es van portar a terme diverses activitats lingüístiques de recerca i reflexió a l’aula que van concloure en l’elaboració per part de l’alumnat de podcasts, infografies i pòsters que a la vegada van ser exposats al mercat.

Esta és una més de les activitats emmarcades dins del nostre projecte Erasmus+ en el qual prioritzem el foment de la sostenibilitat i la reflexió sobre la cura del medi ambient. Amb la bona acollida de l’activitat estem segurs que tindrà més edicions en el futur pròxim.

Gallery wall al hall de l’institut amb els treballs elaborats pel nostre alumnat
Alumnes amb peces de roba intercanviades al mercat
L’alumnat s’ha implicat amb diverses activitats realitzades a classe per aprofundir en este tema tan preocupant.