Premis Sapiència

Les alumnes del curs anterior 2022/23 de 2n batxillerat han exposat els seus treballs de recerca en la Universitat Politècnica de València el dia 7 de setembre en l’última fase per als Premis Sapiència.

D’esquerra a dreta tenim a Amparo San Lorenzo García i Sara Gabriela Cutui Badescu, que han fet el treball titulat “ La Literatura Anglesa Des d’una Perspectiva Feminista i Femenina”, dirigit per la professora Isabel Salvador Mercader, així com Sheila Donate Climent, Celia Carbonell Arcediano i Ana Morant Torán, que han fet el treball de “El VPH: La Malaltia de Transmissió Sexual Més Comuna i Menys Coneguda”, dirigit pel professor Manuel Mota Caparrós.

Estem expectants esperant al dia 29 de setembre on es fallarà els finalistes del concurs “Premis Sapiència”. La final serà a la Universitat Jaume I de Castelló i els treballs finalistes s’exposaran pels alumnes en el paranimf d’aquesta universitat. Per a nosaltres ja és un premi haver passat fins a l’última fase del concurs mancant classificar-nos per a la final. Estem molt contents del treball que han realitzat les alumnes.

MOLT D’ÀNIM I SORT.

Per Manuel Mota