Visita de Laura Ramírez responsable del servei de genòmica i genètica del Centre d’Investigació Príncep Felip de València

Divendres passat 3 de febrer ens va visitar a l’Institut Enric Valor de Silla, Laura Ramírez responsable del servei de genòmica i genètica del Centre d’Investigació Príncep Felip de València (CIPF) per a parlar-nos sobre la carrera investigadora i quin és el seu treball al centre d’investigació.

Els alumnes de 1r de laboratori del torn de matí i vesprada estem molt agraïts per la seua visita i la xarrada tan amena i tan clarificadora que ens va donar Laura. Vam tindre l’oportunitat de conéixer quines són les eixides professionals que tenim els estudiants de laboratori una vegada que acabem el cicle formatiu en investigació i en la part clínica als hospitals. Va resoldre molts dubtes que teníem al voltant del treball a la investigació i en què consisteix el treball a l’hospital i en un centre d’investigació.

Ens va aconsellar que quan acabem el cicle hem de continuar formant-nos durant tota la nostra vida per tal d’estar al dia, atés que el laboratori les tecnologies canvien ràpidament.

Ens va dir que una de les àrees en les quals podem treballar amb més demanda és la bioinformàtica i la genètica, també hi ha treball en investigació del càncer i en el maneig d’animals d’experimentació.

Per a finalitzar la xarrada ens va comentar que havíem de formar-nos en els temes que més ens agraden per a poder treballar motivats en alguna cosa que ens interesse.

Ha sigut un plaer escoltar a Laura amb les seues experiències i consells.

Per Manuel Mota.