Sol·licitud de títol cicles formatius i Batxillerat

INSTRUCCIONS PER A SOL·LICITAR EL TÍTOL: TRÀMIT PRESENCIAL

• MOLT IMPORTANT:
    • EN CICLES FORMATIUS, NO REALITZAR EL PAGAMENT DE LES TAXES FINS QUE EL TEU TUTOR NO VOS HO INDIQUE.
  • Documents que heu de portar al centre:
    • La sol·licitud signada (en l’apartat C, no emplenar la data de finalització d’estudis ni la nota mitjana).
    • Heu d’emplenar l’imprés de taxes MOD 046, seleccionant el títol que sol·licites i imprimir les tres còpies.
      • Maneres de realitzar el pagament de la taxa:
        • Pots efectuar el seu pagament en les entitats bancàries corresponents
        • Realitzar el pagament a través del teu compte bancari si posseeixes certificat digital.
        • Realitzar el pagament mitjançant targeta de crèdit o carregue en compte.
    • Fotocòpia del DNI/NIE
    • Justificant del pagament del 046
    • I, si apliques algun descompte en abonar les taxes, has de justificar-lo documentalment mitjançant el carnet de Família nombrosa General, Família Nombrosa Especial o Discapacitat.
  • L’alumnat de 4t d’ESO no han de sol·licitar el títol ni pagar la taxa. Ho sol·licita el centre d’ofici i avisarà a l’alumne per a recollir-lo. Si vols sol·licitar un duplicat, en aquest cas s’ha de pagar la taxa.

Qui? i Com es pot recollir el títol?

• Una vegada estiga disponible el títol se vos notificarà per correu ordinari al vostre domicili (assegureu-vos que les vostres dades estan actualitzades)
  • L’interessat, prèvia presentació del seu DNI/NIE o Passaport.
  • Qualsevol persona que l’interessat haja autoritzat per escrit amb:
    • Fotocòpia DNI/NIE o passaport del sol·licitant del títol
    • Fotocòpia DNI/NIE o passaport de la persona autoritzada.
    • Autorització degudament emplenada.