IKIGAI (6é) Orientació vocacional…camí a Secundària

Durant el segon trimestre, el curs de sisé ha treballat, amb l'acompanyament de la tutora i l'orientadora del centre, el projecte IKIGAI amb la finalitat d'iniciar el procés d'orientació vocacional amb l'alumnat que va a transitar a secundària.

Des d'aquesta escola pensem que es fonamental iniciar aquesta orientació ja des de l'etapa de primària per a millorar l'autoconeiximent de l'alumnat i facilitar la posterior elecció del seu futur professional.

IKIGAI vol dir 'El teu propòsit de vida" i per averiguar-ho es proposa un mètode de búsqueda e introspecció que integra 4 aspectes: reflexionar sobre allò què els agrada fer, conèixer les seues habilitats, conèixer professions que es relacionen amb els seus interessos i habilitats i reflexionar sobre què poden aportar al món per a millorar-lo amb eixes professions.

Dins del projecte s'han realitzat activitats d'autoconeixement i activitats per conèixer els diferents camps professionals.

Ha sigut un projecte molt enriquidor!!.