DINÀMICA MOLÈSTIES I DESITJOS (Programa Emocions)

Aquest curs ja comencem de nou amb les dinàmiques d'emocions fetes a les aules per l'orientadora. La 1ª ha estat en 4t i ha tractat sobre MOLÈSTIES I DESITJOS, on l'alumnat ha expressat que coses li molesten i quins desitjos tenen per a que això millore.

Al llarg d'aquest trimestre es treballarà a l'aula com expressar les coses que ens molesten d'una forma
respectuosa i amable . Per això s'ha fet una dinàmica vivencial que ajuda a l'alumnat a saber com expressar
les situacions que els generen malestar i també com respondre de forma respectuosa.

S'ha treballat a través de 2 elements, l'abella (em molesta) i l'estrella (et demane per favor) i desprès han fet un clauer de les paraules respectuoses que poden utilitzar.

Els ha agradat molt i segur que els servirà per a millorar i traure el més positiu de la seua convivència.

Desitgem educar bones persones, respectuoses i tolerants.