PROJECTE: MILLORA DE LES HABILITATS SOCIALS

L'Ajuntament d'Alfara del Patriarca ha iniciat un projecte per millorar les habilitats socials dels xiquets i xiquetes de la població.

Aquesta activitat es desenvolupa dins del col·legi CEIP San Juan de Ribera, i està destinada als escolars de primer a sisé de Primària.

Després de diverses quarantenes, i l'aïllament que ha suposat la pandèmia, ha sorgit la necessitat de treballar de forma lúdica i pràctica amb els menors aspectes com l’autoestima, l’empatia i tot el relacionat amb les interaccions socials que s’han vist afectades durant aquests dos últims anys.

Les primeres sessions han tingut molt bona acceptació per part de l'alumnat i equip docent, que ja anava donant suport a tots aquests aspectes.