FORMACIÓ PROFESSORAT MINDFULNESS I RELAXACIÓ

El professorat del Ceip San Juan de Ribera hem tingut la 1ª sessió de formació sobre Mindfulness, relaxació i respiració.

Aquestes sessions estan immerses dins el "PROJECTE EMOCIONS I MINDFULNESS" de la nostra escola. Aquestes sessions ens ajuden a tindre estratègies per a treballar amb el nostre alumnat dins el nostre projecte.

El professorat ha gaudit molt i ha pogut experimentar per si mateix els beneficis d'aquestes pràctiques, tan necessàries dins les aules.

Aquesta pràctica en l'alumnat dins les aules ajuda a reduir l'estrès, millorar l'atenció i concentració i poder controlar les seues emocions.

S'ha comprovat per diversos estudis que dedicar un mínim de 10 o 15 minuts al dia produeix resultats positius a nivell emocional i acadèmic.

En definitiva, els 5 beneficis del mindfulness en les escoles són:

• Ajuda a l'autoregulació emocional
  • El nivell d'estrès es redueix
  • Millora l'atenció i la concentració
  • El rendiment acadèmic millora
  • Ajuda a formar alumnat resilient, creatiu i positiu