Recomanacions 1r

Hola families i alumnes,

Donades les circumstàncies, no podrem treballar la llengua extrangera de la mateixa manera que ho fem a la classe. Per tant caldrà buscar altres alternatives com ara alguna web , app o videos que també utilitzem algunes vegades en classe i donar-vos unes directrius generals per a que pugau treballar i repassar continguts de les unitats del llibre:"Great explorer 1", com ara el vocabulari i les estructures lèxiques.

-Podeu dedicar unes 3 sessions per setmana (unes 2 hores i mitja) si pot ser.

-Fer un repàs del que s´ha treballat en classe estos 2 trimestres pot ser beneficiós per a afiançar el que ja han aprés.

-Este mes i en abril comencem a parlar sobre diferents aliments (Unit 5)

-Visualitzar els aliments del llibre p 42-43

-Pronunciar-los

-Reconeixer els aliments i dir el nom en anglés

-Aprendre a dir "I like, I don´t like" (M´agrada, no m´agrada)

-Saber contestar a "Do you like..." i saber preguntar si t´agrada un aliment

-I like .... but I don´t like

-Del llibre, els xiquets no podran escoltar els audios però si escriure el nom dels aliments i apegar els stickers (estan al final del llibre).

Hem llegit el conte de "The very hungry catterpillar" en classe i els va agradar molt. Si voleu, el poden vore en internet en youtube amb el mateix titol.

Més videos recomanats:

- "The tiny seed" de Eric Carle-

-"Healthy food for kids" from Steve and Maggie

Webs:

-oxfordplus.oupe.es (portal alumnes)

-learnenglishkids.britishcouncil.org/es

App:(els agradarà)

-Greenman and the magic forest

Son instruccions generals per a anar fent poc a poc. No obstant si volen contactar amb mi i fer algun tipus de consulta, ho poden fer a través de Itaca missatges.

Moltes gràcies i esperem que esta situació acabe prompte i be per a tots!

Salutacions,

Maria José