ELS EXPLORADORS

Cada dimarts l'alumnat d'infantil 5 anys ixim a explorar per la natura. En cada eixida gaudim de l'entorn natural que ens envolta, però de tant en tant ens trobem amb coses que no ens agraden, fem per terra o espais mal cuidats. És el cas que ens vam trobar per Sant Antoni, on hi havia una zona de contenidors on tot el fem estava per terra. Férem una foto i escriguerem una instància que avui hem presentat en l'Ajuntament. Ens ha rebut Ana Morell, la vicealcaldessa, la qual ens ha mostrat totes les estàncies, el plenari, el registre, el despatx de l'alcaldessa... i el secretari de l'alcaldessa ha recollit la nostra sol·licitud.
En tornar a l'escola hem rebut la sorprenent notícia de que ja havien netejat eixa zona. Estem molt agraïts per l'atenció rebuda en la visita i per la ràpida resposta.
Moltes gràcies
Continuarem explorant i cuidant el nostre entorn.
Abans-Després
Rebuda