el nostre centre

PROCÉS ADMISSIÓ ALUMNAT CURS 24-25

La publicació de llistat provisional estarà el proper 1 de juliol en el tauló de secretaria.

AJUDES TRANSPORT I MENJADOR CURS 24-25

L’alumnat que ja ho va sol·licitar el curs 2023-24 pot entrar en la Webfamília en l’apartat de Tràmits per tal de descarregar-se l’esborrany.
En cas que hi haja algun error o hagen canviat les situacions sociofamiliars, caldrà modificar-ho en l’apartat E de l’esborrany, signar-ho i portar-ho al centre amb la documentació necessària.

Per a les famílies que no tinguen accés a la Webfamília, o que no hagen sol·licitat l’ajuda el curs 2023-24 o les de nova incorporació al centre, han de descarregar-se l’Annex I (per al menjador) i l’Annex I (per al transport) emplenar-lo i signar-lo per els dos tutors legals i portar-ho al centre amb la documentació necessària.

DATES PER PORTAR LA DOCUMENTACIÓ AL CENTRE:
Del dimecres 3 de juliol al dimarts 23 de juliol, ambdos inclosos,
de 9:30h-12:30h.