AMPA

INFORMACIÓ ESCOLA MATINERA

En primer lloc, agraïr els usuaris habituals pioners que ho han fet possible: Gràcies!
Des del pròxim dilluns dia 2 d'Octubre hi haurà aquest servei des de les 7:45h, al menjador de la nostra escola.
Trimestralment es pagarà aquest, amb un cost de 35€ mensuals (socis AMPA) i 45€ mensuals (no socis) amb un descompte de 10% per a germans.

El total s'abonarà els 10 primers dies de cada trimestre al compte bancari de l'AMPA:
ES86 2045 6034 00 3000006478 Caixa Ontinyent.

Finalitzat el trimestre, es valorarà el cost d'aquest servei segons la demanda.
En qualsevol moment que es necessite ser usuaris habitual, podeu contactar amb aquest email:
desemparatsampa@gmail.com
Independentment, pots fer ús esporàdic amb un cost diari de 5€, que s'abonaran al mes vençut al mateix compte.
RECORDEU: En concepte, indiqueu Escola Matinera Nom i Cognoms, Curs de l’alumnat, així com el mes i/o dies utilitzats.
Si necessiteu que la xiqueta i xiquet desdijuni, simplement haureu de dur-vos-el.
L'empresa encarregada d'aquesta escola matinera és Caterguai.
L'educadora encarregada és Ana Colomar, educadora del nostre menjador escolar.

S'ha creat un canal de Telegram amb la direcció:

Adheriu-se des de l'aplicació Telegram i així ens podrem comunicar. Però recordeu que sols serà un canal de comunicació d'ús d'escola
matinera.

ampa

Associació de Mares i Pares de l’Alumnat (AMPA)

L'Associació de Mares i Pares (AMPA) del CEIP Verge dels Desemparats, representa a totes les famílies del nostre col·legi, i de la mateixa manera, demana la seua implicació i col·laboració com a mares i pares en totes les activitats del centre i la seua participació activa per buscar solucions a totes les inquietuds i necessitats que sorgisquen, així com a contribuir a la millora de l'educació dels nostres fills/filles. Una de les nostres principals funcions és apropar el Col·legi a les famílies i viceversa, i coordinar perquè els dos esforços vagen en la mateixa direcció, així com vetlar pel respecte als drets de l'alumnat, promoure i organitzar, si escau, la realització d'activitats extraescolars i complementaries, culturals, esportives i recreatives.
Una figura molt important és la dels delegats i les delegades de classe, ja que són el vincle d'unió entre el professorat i les famílies i, entre l'AMPA i les famílies.
Estan encarregades de rebre i transmetre les preocupacions i inquietuds de les famílies a la junta directiva de l'AMPA i d'apropar les comunicacions de l'AMPA a les famílies. El seu paper és molt important, han de representar i implicar a les famílies en el procés educatiu dels fills i col·laborar amb el/la tutor/a ens els aspectes generals i col·lectius de la classe, per aconseguir el millor aprofitament educatiu possible.
Al començament de cada curs escolar, cadascuna de les classes designarà un pare o mare com a delegat o delegada.

RESUM ACTIVITATS DE L'AMPA

Les activitats i/o projectes bàsics de l’Ampa, són:

1. - Participació en el Consell Escolar: On es presenten i aproven totes les propostes.
  2. - Participació en la xarxa llibres.
  3. - Col·laboració en els jocs esportius municipals (Multiesports)
  4. - Venda de samarretes i polars de l’escola (obligatòries per als participants en Multiesports a partir de 3er i recomanades per a les eixides del cole)
  5. - Organització festa nadalenca:   Visita del Patge Reial amb regals.
  6. - Organització festa de la poesia (Dia del Llibre)
  7. - Participació festa del Carnestoltes: Festa i berenar amb xocolatada.
  8. - Trobades Escoles en Valencià: Organització del taller i compra de material.
  9. - Col·laboració econòmica amb el centre, per a millorar projectes i/o instal·lacions.
  10. - Organització de cursos, xerrades i tertúlies per a les famílies.
  11. - Excursió fi de cicle, alumnes de P5 i 6é: Subvenció econòmica per a alumnes que han sigut socis durant tota la trajectòria a l’escola.
  12. - Participació festa de l'aigua (últim dia de curs) i Tio de la Porra.
  13. - Organització festa i sopar fi de curs.

Per a qualsevol proposta, consulta o petició, podeu dirigir-vos als membres de la Junta Directiva, acudir a l'Assemblea General, dipositar-la a la bústia de l’Ampa (situada a l'entrada de secretaria) o al correu desemparatsampa@gmail.com.

També podeu dirigir-se a nosaltres si voleu formar part de la Junta!!

Correu electrònic: desemparatsampa@gmail.com