Promoció d’escoles esportives

Descobreix noves activitats esportives!

Esta setmana, la nostra escola ha rebut l’emocionant visita de tres grans entitats esportives: l’Escola d’Hockey, el Club de Bàsquet i el Club d’Handbol.

Ha sigut una experiència única on el nostre alumnat ha pogut conéixer de prop estes disciplines, gaudir de demostracions en viu i participar en activitats interactives.

Cada club ha oferit una introducció al seu esport, ensenyant als nostres estudiants les regles bàsiques, tècniques i valors com el treball en equip, la disciplina i la diversió.

Ha sigut una oportunitat perfecta per descobrir noves passions.

Ens han animat a no perdre l’oportunitat d’unir-nos a algun d’estos clubs, és una excel·lent forma de fer nous amics, aprendre i mantindre’t actiu!

Anima’t i participa!