Coeducació

NOU ESPAI COEDUCATIU Al NOSTRE WEB!

“Entenem la coeducació com un procés educatiu que afavoreix el desenvolupament integral de les persones amb independència del sexe en el qual estiguen socialitzades i, en conseqüència, entenem per escola coeducativa aquella en la qual s’equilibren les mancances amb les quals l’alumnat arriba a l’aula a conseqüència del sexisme que impregna la societat; aquella en la qual s’eliminen tot tipus de desigualtats o mecanismes discriminatoris per raó de sexe, identitat i expressió de gènere, ètnia, diversitat sexual o familiar, característiques sexuals, procedència o classe social, i aquella en la qual les alumnes i els alumnes puguen desenvolupar lliurement les seues identitats en un clima d’igualtat real i sense cap tipus de condicionants o limitacions imposades”

Pla director de Coeducació

Drive col·laboratiu i coeducatiu

A aquest drive podràs penjar i descarregar diferents materials coeducatius. Per participar-hi, llig atentament:

- Posa’t en contacte amb la teua tutoria i envia el teu email per poder donar-te accés.

- Si vols compartir algun material, aquest haurà de complir els següents criteris coeducatius:

1. Ús d’un llenguatge inclusiu.
  2. Presència equilibrada de dons i homes (personatges de contes, vídeos o pel·lícules, autors o
    autors de llibres, etc.).
  3. Materials lliures d’estereotips per raó del sexe.
  4. Material respectuós amb les diferents identitats i expressions de gènere, ètnia, diversitat
    sexual o familiar, procedència o classe social.

Notícies

A aquest espai anirem penjant els diferents esdeveniments de caràcter coeducatiu.