AULARI DE NAVAJAS
Centre escolar
L'aulari s'organitza en 4 grups per als seus treballs específics.
Alumnat d'infantil.
1r i 2n curs.
3r i 4t.
5é i 6é.
Estimades famílies, Com sabeu, el curs passat a l’assignatura de valencià, l’alumnat dels darrers cursos de Navajas i Vall de Almonacid, va participar en l’elaboració d’un curtmetratge. Des del CRA vàrem presentar les creacions realitzades al MICE (Mostra Internacional … LLegir més
En la nostra classe de 1r,2n i 3r de primària tenim equips de nivell i equips internivell segons l’activitat que realitzem, cada membre té el seu càrrec i ha de complir la seua funció. L’avaluació d’aquest treball cooperatiu és complexa … LLegir més
Estimades famílies, La classe de 4t, 5é i 6é de l’aulari de Navajas us presentem “El misteri de l’escola”, un projecte cinematogràfic del qual hi estem més que orgullosos i orgulloses. Aquest curtmetratge ha estat el centre del nostre treball … LLegir més
Estimades famílies, La classe de 4t, 5é i 6é de l’aulari de Navajas us presentem “El misteri de l’escola”, un projecte cinematogràfic del qual hi estem més que orgullosos i orgulloses. Aquest curtmetratge ha estat el centre del nostre treball … LLegir més
L’alumnat de 1r, 2n i 3r de Navajas amb el projecte que estan duent a terme sobre l’estoig de classe han realitzat un treball de paper reciclat. A Castellnovo aprofitant el nostre projecte sobre el reciclatge i gràcies a Lurdes, … LLegir més
Lectura entre iguals
En el nostre Pla de Foment lector contemplem la Lectura per Parelles, és un programa per a la millora de la competència lectora de l’alumnat. Es tracta d’un mètode d’aprenentatge cooperatiu, que té com a objectius estimular la motivació … LLegir més
L’univers
Ja hem finalitzat el projecte de l’Univers. Després de reunir tota la informació que sabíem sobre l’Univers en una pluja d’idees, ens dividim en grups i cadascun d’ells ha investigat una mica més, per a després realitzar una exposició en … LLegir més
El pas del temps
En la nostra classe, cada dia, anotem la data, com està el dia i mirem la temperatura. A més d’estudiar números, fer sèries, estimacions, intervals i plantejar problemes, elaborem una plantilla detallada del temps atmosfèric i la temperatura que … LLegir més
Experimentem en valencià.
Diuen que les llengües s’aprenen parlant i si a més ho fem manipulant, observant, fent hipòtesi i traient conclusions amb la finalitat d’anar introduint el mètode científic, i sense oblidar-nos de la importància de les vivències personals com a part … LLegir més
Giuseppe Arcimboldo i el nostre projecte
Giuseppe Arcimboldo és un artista que realitzava retrats utilitzant llibres, hortalisses, fruites, animals, flors… Sent un artista tan divertit…com no anàvem a fer-li un lloc en el nostre projecte? A més, als nostres xiquets els ha encantat. Ha sigut super … LLegir més