Normes per a la matriculació

Criteris que estableixen l’ordenació de l’alumnat en els procediments de matriculació ordinària, extraordinària i aspirants que han obtingut lloc escolar en les proves d’accés al centre.

Publicat el període de matrícula, l’alumnat és convocat per a la matrícula, ordenat per cursos.

D’acord amb l’article 16.3 de l’ORDRE 28/2011, de 10 de maig, de la Conselleria d’Educació, l’alumnat que haja superat la prova d’accés a 1r d’Ensenyaments Professionals “es matricularà per ordre de nota en la prova d’accés”.

En sessió ordinària de Consell Escolar del Conservatori Professional de Música d’Elx de 6 de maig de 2022, aquest òrgan va decidir que per al curs 2023/24 l’alumnat de cada curs que ja ocupa plaça en el centre serà convocat per a la matrícula d’acord amb un sorteig, celebrat en aquesta sessió de 5 de maig de 2023, ORDENAT EN CADA CURS PER PRIMER COGNOM, SEGON COGNOM I NOM, segons  el següent resultat:

– LLETRA DEL PRIMER COGNOM: Z

– SENTIT DE LECTURA DEL LLISTAT PER ORDRE ALFABÈTIC: ASCENDENT

Així mateix, EN AQUESTA SESSIÓ I PRÈVIAMENT A la REALITZACIÓ DEL SORTEIG, es va decidir no vincular a aquest resultat l’organització dels cursos posteriors al 2022/23, que hauran de ser organitzats d’acord amb la normativa que puga establir la Conselleria o les decisions que el Consell Escolar puga prendre per al curs següent.

A Elx a 5 de maig de 2023

INFORMACIÓ ADDICIONAL

CALENDARI DE MATRICULACIÓ

TOT L’ALUMNAT DEL CENTRE

PROCEDIMENTS I TERMINIS DE MATRÍCULA GENERAL

NORMATIVA

PGA del CPM Elx (extracte)

11. Organització de la matriculació ho centre

11.1. Terminis per a la matriculació: C.E. 12/03/2014

Els alumnes aprovats en la convocatòria de juny i els que queden en la convocatòria extraordinària s’ordenen en un únic llistat per a ser convocats en un sol període o termini de matrícula. A cada alumne se li assigna un torn d’assistència per a la formalització de matrícula i elecció d’horaris que ofereix el centre

11.2. Sorteig de la lletra per a ho curse actual.

En el procediment de matriculació i elecció d’horaris, es convocarà als alumnes una solga vegada, seguint l’ordre en el qual aquests figuren en el llistat confeccionat per a tal efecte. Aquest llistat serà el resultant d’ordenar a l’alumnat por ordre alfabètic, por el primer cognom i por el que coincidisca con la lletra sortejada por el Consell Escolar. El desenvolupament del procediment de sorteig de la lletra por el Consell Escolar es troba reflectit i aprovat en el PAC del centre.

Establits els horaris del pròxim curs, la secretaria del Conservatori els publicarà a fi que l’alumnat puga triar torn i professor en el moment de formalitzar el seu matricula, si existeix tal possibilitat. En finalitzar el procés de matrícula, la direcció d’estudis elaborarà l’horari definitiu, i serà remés a la direcció territorial d’Educació per a la seua aprovació.

Qualsevol modificació d’aquestes dates s’avisarà con la suficient antelació en el tauler d’anuncis o en la pàgina web.