Trasllat de centre; Readmissió; Canvi d’instrument; Doble especialitat.

Pàgina de Conselleria d’Ecucació

Formularis i documentació

Sol·licitud

Informació bàsica

Què és i per a què servix?

– Trasllat de centre: L’alumnat podrà sol·licitar un trasllat del seu expedient acadèmic a un altre conservatori o centre privat autoritzat. El trasllat podrà fer-se efectiu en cas d’existir una plaça vacant en el centre de destí, en el curs, i en l’especialitat del sol·licitant si és el cas.

– Readmissió: La readmissió és la via a la qual podran acollir-se els qui, després d’haver superat algun curs en els ensenyaments elementals o professionals de Música o de Dansa i hagen sigut baixa, desitgen reprendre els seus estudis. No tindrà consideració de readmissió la sol·licitud de represa d’estudis després de l’abandó dels ensenyaments elementals o professionals de Música o de Dansa en el primer curs, sense que l’alumne o alumna haja promocionat, i en este cas, l’alumne o alumna haurà de tornar a realitzar la prova d’ingrés o d’accés a primer curs, respectivament.

– Canvi d’especialitat: L’alumnat d’ensenyaments elementals de Música que desitge fer un canvi d’especialitat, podrà sol·licitar l’ingrés en primer curs en la nova especialitat, en la qual podrà formalitzar la seua matrícula de forma condicionada a l’existència de places vacants.

– Doble especialitat: L’alumnat que desitge realitzar simultàniament una segona especialitat en els ensenyaments elementals de Música podrà optar entre sol·licitar l’ingrés en primer curs en la nova especialitat, o superar una prova d’accés a un curs diferent del primer, segons el nivell que l’aspirant considere que posseïx.

Requisits

– Trasllat de centre: que l’alumnat tinga l’edat per a cursar de manera ordinària els ensenyaments elementals o professionals de Música o de Dansa. En cas d’existir alumnat amb edats superiors a les establides amb caràcter ordinari, el trasllat requerirà l’aprovació del Consell Escolar del centre de destí o de qui tinga atribuïdes les seues funcions.

– Readmissió: l’alumne o alumna deurà no haver esgotat el límit de permanència en els ensenyaments o en el curs corresponent, així com haurà de poder finalitzar els estudis en els anys de què dispose fins a aconseguir el límit de permanència establit en la normativa vigent. En cas contrari, la sol·licitud de readmissió estarà condicionada a la prèvia autorització de l’ampliació de permanència, segons el que es disposa en l’article 27 de l’Orde 28/2011, de 10 de maig.

– Canvi d’especialitat (instrument): L’alumnat en esta situació no requerirà tornar a realitzar la prova d’ingrés, i podrà accedir a les places vacants conforme a la nota mitjana del seu expedient acadèmic. Este alumnat conservarà la qualificació obtinguda en les assignatures comunes a totes dues especialitats.

– Doble especialitat: L’alumnat que sol·licite l’ingrés en primer curs en la nova especialitat, no requerirà tornar a realitzar la prova d’ingrés, i podrà accedir a les places vacants conforme a la nota mitjana del seu expedient acadèmic. En tot cas, l’admissió a una segona especialitat es realitzarà mitjançant el model que consta en l’Annex I, estarà condicionada a l’existència de places vacants, i l’alumnat conservarà la qualificació obtinguda en les assignatures comunes a totes dues especialitats.