Concert cloenda curs 2023-24

El passat divendres 24 de maig va tindre lloc a Palau Altea l’acte de cloenda del curs escolar 2023-24.

A l’acte, els professors tutors van entregar a l’alumnat el diploma de finalització dels ensenyaments professionals. A més, les regidores de l’Ajuntament d’Altea, Xelo Gonzàlez i Aurora Serrat, van fer entrega dels diplomes als finalistes i guanyadors del XVIII Concurs d’Interpretació del Conservatori Professional de Música d’Altea.

Més de 600 persones van acudir a este acte, que va continuar amb el concert de la banda, orquestra i cor del Conservatori d’Altea, dirigides pel seu director Jaime Fco. Ripoll Martins.

CONCURS INTERPRETACIÓ INTERCENTRES

L’alumna de bombardí, Naira Such Anguita, representat del Conservatori d’Altea al concurs Intercentres, on participen el Conservatoris d’Altea, Benidorm, Denia, Xàbia i Teulada, ha obtingut el primer premi a la categoria de 1 i 2 d’Ensenyances Professionals.

Des del Conservatori donem la enhorabona a la guanyadora i a les altres dos participants representants del Conservatori al concurs, Amelia Mulet, trompeta, Jana Ferrnadez, saxo.

FINALISTES XVIII CONCURS INTERPRETACIÓ

El passat divendres 3 de maig a la Casa de Cultura d’Altea, es va cel·lebrar la fase final del XVIII Concurs d’Interpretació del Conservatori d’Altea, la qual va destacar per un gran nivell mostrat per tots els participants i per una gran afluència de public.

Els premiats van ser:

CATEGORIA 1 i 2 EEPP