Actuació de guitarra a Villa Gadea

L’alumna Vega García, alumna del Conservatori Professional de Música d’Altea, va col·laborar en un acte de poesia a Casa Gadea amb la conmemoració del 103 aniversari de Carmelina Sánchez-Cutillas, al qual va interpretar obres de Tàrrega, D.Aguado i A.Barrios amb la guitarra.

Audició d’oboé

El dimarts 18 de juny es va realitzar l’audició d’oboé i alguns grups de música de cambra.

Audició de piano

Algunes imatges de l’audició de piano realitzada el passat dilluns 17 de juny.

Premiats al IV Concurso Nacional de Clarinete de Lliria

Els passats 15 i 16 de juny 3 alumnes de clarinet del Conservatori d’Altea han participat i aconseguit premis al IV Concurso Nacional de Clarinete “Llíria ciutat creativa” en les seues respectives categories.

Cloe Pont Prada, 3er d’elemental: 1er premi i Màxima puntuació

Joan Ivorra de Trazegnies, 3er de professional: 2on premi

Hugo García Espejo, 2on de professional: 3er premi

Felicitacions als alumnes pel treball i l’esforç realitzat, a les seues famílies i als seus professors Daniel Alemany i Marcos Ivorra.

Audició flauta

El passat dijous 13 de juny l’aula de flauta va realitzar l’audició de final de curs 2023-24.

AUDICIÓ CLARINET

El passat dimecres 12 de juny l’aula de clarinet va realitzar l’audició de final de curs 2023-24

AUDICIÓ PERCUSSIÓ

Algunes imatges de l’audició de final de curs de l’aula de percussió que es va realitzar el dijous 6 de juny.