Educació Primària

RACÓ DEL TALENT

Propostas 1r Trimestre

Racó del talent 6-8 (1ºTri)

Racó del Talent 6-8 (1r Trimestre)

Panell interactiu amb propostes per a l'alumnat de primer cicle d'educació primària, durant el primer trimestre escolar. Seccions: STEM, Fes amics, Expressa't, Art, Proposta creativa. Amb diferents nivells de dificultat.

Racó del Talent 8-10 (1ºTri)

Racó del Talent 8-10 (1r Trimestre)

Panell interactiu amb propostes per a l'alumnat de segon cicle d'educació primària, durant el primer trimestre escolar. Seccions: STEM, Fes amics, Expressa't, Art, Proposta creativa. Amb diferents nivells de dificultat.

Racó del Talent 10-12 (1ºTri)

Racó del Talent 10-12 (1r Trimestre)

Panell interactiu amb propostes per a l'alumnat de tercer cicle d'educació primària, durant el primer trimestre escolar. Seccions: STEM, Fes amics, Expressa't, Art, Proposta creativa. Amb diferents nivells de dificultat.

Propostas 2n Trimestre

001_Home

Racó del Talent 6-8 (2n Trimestre)

Panell interactiu amb propostes per a l'alumnat de primer cicle d'educació primària, durant el segon trimestre escolar. Seccions: STEM, Fes amics, Expressa't, Art, Proposta creativa. Amb diferents nivells de dificultat.

001_Home

Racó del Talent 8-10 (2n Trimestre)

Panell interactiu amb propostes per a l'alumnat de segon cicle d'educació primària, durant el segon trimestre escolar. Seccions: STEM, Fes amics, Expressa't, Art, Proposta creativa. Amb diferents nivells de dificultat.

001_Home

Racó del Talent 10-12 (2n Trimestre)

Panell interactiu amb propostes per a l'alumnat de tercer cicle d'educació primària, durant el segon trimestre escolar. Seccions: STEM, Fes amics, Expressa't, Art, Proposta creativa. Amb diferents nivells de dificultat.

Propostas 3r Trimestre

Raco del Talent 6 a 8 3Tri

Racó del Talent 6-8 (3r Trimestre)

Panell interactiu amb propostes per a l'alumnat de primer cicle d'educació primària, durant el tercer trimestre escolar. Seccions: STEM, Fes amics, Expressa't, Art, Proposta creativa. Amb diferents nivells de dificultat.

Raco del Talent 8 a 10 3Tri

Racó del Talent 8-10 (3r Trimestre)

Panell interactiu amb propostes per a l'alumnat de segon cicle d'educació primària, durant el tercer trimestre escolar. Seccions: STEM, Fes amics, Expressa't, Art, Proposta creativa. Amb diferents nivells de dificultat.

Raco del Talent 10 a 12 3Tri

Racó del Talent 10-12 (3r Trimestre)

Panell interactiu amb propostes per a l'alumnat de tercer cicle d'educació primària, durant el tercer trimestre escolar. Seccions: STEM, Fes amics, Expressa't, Art, Proposta creativa. Amb diferents nivells de dificultat.

Proposta dels centres d'Educació Secundària per a la creació del Racó del Talent de centre

Guia interactiva amb anàlisi de jocs educatius per a incloure en el Racó o usar a l'aula

Descàrrega materials per a imprimir que t'ajudaran a ambientar el Racó de la teua aula

Vols aprofundir? Visita les Càpsules Connectats d’autoformació