I CONGRÉS INTERNACIONAL CONNECTATS

TALENT I ALTES CAPACITATS

CONGRÉS CONNECTATS

El 24 i 25 de Març, València es convertirà en el centre neuràlgic del Desenvolupament del Talent i l'atenció a les Altes Capacitats. A la ciutat de les arts i les ciències confluiran per compartir, debatre i contrastar les seves experiències, grans figures internacionals, experts nacionals, professionals de l' educació, alumnes i famílies. És una gran oportunitat de conéixer de prop "Connectats", programa que promou el desenvolupament del talent de tot l'alumnat en els centres educatius de la Comunitat Valenciana, creant una xarxa de centres promotors del talent. Constitueix un programa organitzatiu i d'intervenció pedagògica per a tot el centre, basat en l' enriquiment curricular, amb caràcter inclusiu i que incorpora estratègies educatives basades en les evidències actuals.

Eixos del congrés

Identificació de les altes capacitats.

Projectes per a la promoció del talent i l'atenció a les altes capacitats.

Visibilització del talent femení.

Doble excepcionalitat.

Intervenció educativa amb les altes capacitats (enriquiment curricular. flexibilització, agrupaments, ús d'eines digitals...).

Experiències d'èxit en el desenvolupament de diferents talents (artístic, STEM, verbal...).

rENZULLI

Joseph Renzulli

Doctor

Psicòleg educatiu estatunidenc. Director del Centre Nacional d'Investigació sobre els Dotats i Talentosos de la Universitat de Connecticut. Se'l considera un dels majors referents mundials en el camp de les Altes Capacitats.

sally reis1

Sally Reis

Doctora

Vicerectora d'Assumptes Acadèmics, Professora Distingida de la Junta Directiva i Becària Docent en Psicologia Educativa en la Universitat de Connecticut. Ha desenvolupat diversos programes d'enriquiment i programes d'equitat de gènere.

tomlinson-carol

Carol Ann Tomlinson

Doctora

Educadora, autora i oradora estatunidenca. És coneguda pel seu treball amb la instrucció diferenciada , un mitjà per a satisfer les necessitats educatives individuals dels estudiants. The Differentiated Classroom: Responding to the Needs of All Learners , que ha sigut descrit com un treball fonamental en el camp de la instrucció diferenciada.

Azahara-septiembre-2021-blanco-y-negro-1-768x790

Azahara Peralta

Llicenciada en CC.PP: y sociologia

Consultora, coordinadora, dinamitzadora i comunicadora en projectes creatius, de gestió del talent i innovació educativa. Especialitzada en elearning i dissenyadora d'experiències d'aprenentatge basat en joc, narrativa i ludificació educativa.

Agenda social
VALÈNCIA

CEFIRE: Assistència Presencial o En línia (Docents CV, amb certificació)

RESTA DE PARTICIPANTS: Assistència En línia (General, sense certificació)