14 de maig (dimecres)

26 de maig (dilluns)

De 16.30 a 20.30

Modalitat ONLINE

Experiències educatives que promouen:

El talent

El benestar socioemocional

L'atenció inclusiva a les altes capacitats.

IV JORNADES DE BONES PRÀCTIQUES CONNECTATS
Logo Xarxa Centres
bienestar-emocional.png
Conselleria Educació, Universitats i Ocupació_NEGRO_VAL
Logo Connectats
Logotip_UEO_Xativa_especific
logo cefire
JBP

Jornades de Bones Pràctiques

Les jornades de bones pràctiques representen una oportunitat única per a compartir i difondre experiències educatives de la Xarxa Connectats enfocades en la promoció del talent, el benestar socioemocional i l'atenció a les altes capacitats a l'aula. Aquest esdeveniment cerca posar en valor les estratègies desenvolupades pels centres educatius i fomentar un espai d'aprenentatge col·laboratiu. A través d'aquestes jornades, es pretén reconèixer i visibilitzar el treball realitzat pels equips directius, els equips d'orientació, el professorat i l'alumnat, proporcionant un fòrum per a l'intercanvi d'idees i metodologies innovadores.

Objectiu

Les Jornades de Bones Pràctiques Connectats tenen com a propòsit principal compartir experiències educatives que promoguen el talent, el benestar socioemocional i l'atenció inclusiva a les altes capacitats.

Aquestes jornades cerquen inspirar als equips educatius amb pràctiques que integren el desenvolupament acadèmic i emocional de l'alumnat.

Captura de pantalla 2025-02-04 125404

Format

Les Jornades de Bones Pràctiques s'estructuraran en un taller en línia de 8 hores (en dues jornades) dissenyat per a intercalar experiències de diferents etapes educatives (infantil, primària i secundària) i abordar el desenvolupament del talent des de diverses perspectives.

Eixos

Estratègies organitzatives que integren l'atenció al talent i el benestar emocional: enriquiment curricular, projectes interdisciplinaris, coordinació docent i agrupacions reduïdes que fomenten tant l'aprenentatge com la cohesió emocional. 

LIDERATGE I ORGANITZACIÓ
DE CENTRES

Procés d'identificació de l'alumnat amb altes capacitats, incloent-hi accions per a sensibilitzar i abordar necessitats socioemocionals. Estratègies després de la detecció: acompanyament emocional i acadèmic.

ORIENTACIÓ EDUCATIVA

Casos pràctics que il·lustren l'impacte de la diferenciació curricular i les metodologies que desenvolupen tant el potencial com el benestar emocional de l'alumnat. Avaluació qualitativa i ús de recursos que combinen aprenentatge i gestió emocional. 

TREBALL DOCENT

Relats directes que reflecteixen com les pràctiques educatives han impactat en el seu desenvolupament acadèmic i socioemocional, destacant activitats que enfortisquen habilitats com la creativitat, la resiliència i l'empatia.

PARTICIPACIÓ DE
L'ALUMNAT

*Llegenda: Lideratge i organització de centres LO, Orientació educativa OE, Treball docent TD, Participació de l'alumnat PA

Dimecres 14 de maig

16.30h Inauguració Jornades. María del Rosario Escrig Llinares (Directora General d'Innovació i Inclusió Educativa)

16.45h Presentació Programa Connectats. María del Pilar Serna Berná (Directora del Programa Connectats) LO

17.00h "Bienestar emocional y convivencia restaurativa " Lucía Martínez Córdoba (IES Severo Ochoa) TD

17.15h "Lideratge per a impulsar els talents" Esther Nebot Cabeza (CEIP Miralcamp) LO

17.30h "Feria del Talent " Esteban Makoly Cantó (CEIP Jorge Juan) TD

17.45h "Aula UEECO" Rebeca Aguilar, Carlos Guzmán (IES El Torrelló) OE

18.00h “Impulso del talento desde el trabajo por rincones en primaria” Cristina Ruiz, Noelia Saiz (CEIP Joan Fuster) TD

18.15h "Bachillerato de investigación" Pablo De la cruz Martínez (IES Ferrer i Guàrdia) TD

18.30h "Caixes d'Aprenentatge" Olga Morales, Neus Ramírez, Patricia Guillem (CEIP Cervantes) TD

18.45h "Proceso detección ACI " Patricia LLorens, Carla Palma (IES Playa San Juan/IES Severo Ochoa) OE

19.05h "Proyecto Interdisciplinar Teatro Musical" Carolina Monzón, Mónica Marco (CEIP Pintor Camarón) TD

19.20h "Explorador del Talent: Consulta del benestar" Sergio Ripoll Gómez (IES Joan Coromines)  TD

19.35h "Balta's Got Talent" Laura Gómez, Andrea Romero (CEIP Baltasar Rull) TD

19.50h "Adaptación nominación entre iguales" Vanessa Bernardo, Andrea Estellés (CEIP La Murta) OE

20.05h Torn de preguntes

20:30h Tancament de la jornada

 

Dilluns 26 de maig

16.30h Obertura de la Jornada. Salvador Borrás Sanchís (Director UEO Xàtiva Altes Capacitats i Discapacitat Intel·lectual)

16.35h Adhesió al Programa. María del Pilar Serna Berná (Directora del Programa Connectats)

16.45h "Talleres Bienestar Emocional" Rosa Duque Montalvo (IES El Torrelló) OE

17.00h Podcast educativo “Puçol on air” Isabel Picó, Laura Candela, Alba Lorente, Lorena Girona (CEIP nº 49 Puçol) TD, PA

17.15h "Ateliers d'Art " Mercedes Ariño, Silvia Granell, Rosa Ortells (CEIP Santa Águeda) TD

17.30h "Musicalización del teatro como recurso para trabajar las AACC " Mª Dolores Martínez, Rocío Arques (IES Mare Nostrum) TD

17.45h "L'àlbum de cromos per a l'aprenentatge de matemàtiques " Guzmán Bellés Gual (CRA La Serra) TD

18.00h "Transformación de espacios" Javier Vargas Medrano (IES Playa San Juan) TD

18.15h "Connectats amb la UEO" Celia Caballero, Carlos Domingo (UEO Altes Capacitats) OE

18.30h "El rescate del talento perdido " Bernardo Jareño Monclús (CEIP Alberto Sols) LO

18.45h "Més que una biblioteca" Laia Fausto Serrano (IES El Torrelló) LO

19.00h "Proyecto aprendizaje servicio: Musical Aladdin" Antonio Almela, Irene Lozano, Mº Asunción Valero (CEIP Luis Vives) TD

19.15h "Exploradora del Talent: ConnectAR-TE" Nieves María Pelejero Ibañez (CEIP Beato Jacinto Castañeda) TD

19.30h "Mesura de nivell I: la codocència " Isabel Pérez Alemany (CEIP Francesc Pons i Boigues) LO

19.45h "Club lector y club matemático" Amparo Estarlich, Rosa Valero, Amparo Jareño (ENGEBA) TD

20.00h Torn de preguntes

20.30h Tancament de la jornada

Bones pràctiques: Obertura

Captura de pantalla 2025-02-04 131758
María-del-Rosario-Escrig-Llinares
"Inauguració Jornades"

María del Rosario Escrig Llinares

La directora general d'innovació i inclusió educativa, de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació de la Comunitat Valenciana, donarà la benvinguda  i inaugurarà les IV Jornades de Bones Pràctiques del Programa Connectats.  Jornades que tenen com a propòsit principal compartir experiències educatives que promoguen el talent, el benestar socioemocional i l'atenció inclusiva a les altes capacitats.

salvadorborrassanchis
"Obertura Jornades"

Salvador Borrás Sanchís

El director de la UEO de Xàtiva, d'Altes Capacitats i Discapacitat Intel·lectual, donarà la benvinguda i donarà obertura a la Jornada del dia 26 de maig. Jornada en la qual es compartiran interessants e enriquidores experiències de centres d'Educació Infantil i Primària, Secundària, com per part de les assessories de la UEO

pilarserna
"Programa Connectats"

María del Pilar Serna Berná

La directora del programa donarà inici a l'esdeveniment amb una ponència d'obertura, on destacarà les línies estratègiques i les principals novetats del Programa Connectats. A més, es presentarà la innovadora assistent virtual Connectina, dissenyada per a optimitzar la interacció amb els usuaris. Finalment, s'abordaran els nous mecanismes d'adhesió a la Xarxa de Centres.

DIRECTORA GENERAL D'INNOVACIÓ I INCLUSIÓ EDUCATIVA
DIRECTOR UEO XÀTIVA
DIRECTORA DEL PROGRAMA CONNECTATS

Bones pràctiques: Assessories

Captura de pantalla 2025-02-05 091059
carlosycelia
"Connectats amb la UEO"

Carlos Domingo, Celia Caballero

Quin paper juga la UEO dins del Projecte? De quina manera ajuden les assessores de l'àmbit als centres Connectats?
Respondrem a estes preguntes a través de quatre exemples pràctics relacionats amb la identificació i l'atenció a les altes capacitats.

UEO ALTES CAPACITATS

Bones pràctiques: Educació Infantil i Primària

Captura de pantalla 2025-02-05 091132
Foto Bernardo
guzmanbelles
esthernebot
"El rescate del talento perdido "
"L'àlbum de cromos per a l'aprenentatge de les matemàtiques"
"Lideratge per a impulsar els talents"

Bernardo Jareño Monclús

L'activitat s'emmarca dins del nostre projecte anual de ludificació, amb els videojocs com a temàtica central triada pels estudiants. "El Rescat del Talent Perdut" cerca connectar l'aprenentatge amb els interessos dels xiquets i xiquetes, mentre desenvolupen habilitats específiques mitjançant reptes lúdics i pedagògics.
Els estudiants col·laboraran en equips per a superar desafiaments que estimulen la creativitat, el pensament crític i la resolució de problemes. Cada repte estarà vinculat a un talent particular (literari, matemàtic, musical, científic, esportiu, etc.), i en completar les activitats, "rescataran" un talent simbòlic que representarà la superació del desafiament.

Guzmán Bellés Gual

En l'àrea de matemàtiques, usem la tècnica de gamificació àlbum de cromos per aconseguir la motivació i l'autoregulació dels aprenentatges.

A mesura que avancen en el seu coneixement, els alumnes aconseguiran adhesius que es pegaran en un àlbum. Cada alumne va al seu ritme però al mateix temps els alumnes han d'ajudar els companys perquè l'èxit d'un és l'èxit de tots.

Cada vegada que un alumne completa un àlbum, tot el grup ix beneficiat perquè tenen un premi col·lectiu.

Esther Nebot Cabeza

El lideratge positiu busca inspirar, influir, transmetre, contagiar, ajudar i motivar.

Des del CEIP Miralcamp, hem apostat per l'impuls del talent de l'alumnat i per a la coordinació del programa s'ha triat a la figura de direcció d'estudis per tal d'enfocar aquest camí des d'aquest punt de vista de lideratge inspirador, facilitador i donant exemple.
Dins d'aquesta dinàmica, s'ha buscat l'ajuda de perfils docents del professorat que afavorisquen la implantació del programa i que contagien al mateix temps, com si fora un arbre ple de ramificacions, a la resta de claustre.

CEIP ALBERTO SOLS  (SAX)
CRA LA SERRA (ELS IBARSOS)
CEIP MIRALCAMP (ONDA)
Esteban Makoly Cantó
vanessabernardo
andreaestelles
cristinaruiz
noeliasaiz
"Feria del Talent"
"Adaptación nominación entre iguales"
"Impulso del talento desde el trabajo por rincones en primaria"

Esteban Makoli Cantó

La Fira de Talents i Habilitats és un esdeveniment destinat a reunir i destacar les diverses destreses i talents dels estudiants, fomentant la creativitat, la col·laboració i l'aprenentatge mutu. Es duu a terme durant la Setmana Cultural del centre , que dura tres dies i abasta totes les etapes educatives des d'Infantil fins a sisè de Primària. Aquest esdeveniment no sols cerca la participació activa de l'alumne, sinó també la implicació de pares, docents i comunitat educativa .

Vanessa Bernardo, Andrea Estellés

L'adaptació del document per a la nominació entre iguals oferit pel Programa Connectats, és necessària en el context del nostre centre per a assegurar que es puga implementar de manera efectiva  i que tots els estudiants, independentment de les seues característiques o necessitats, puguen participar activament en el procés d'identificació i desenvolupament de les altes capacitats. En aquest cas, utilitzem números per a ordenar els ítems i dibuixos, substituint al text escrit.

Cristina Ruiz, Noelia Saiz

El treball per racons permet adaptar-se a les característiques dels alumnes oferint proposades multinivell i amb les modificacions necessàries per a assegurar l'accés de tots els alumnes. A més, també permet que cadascun treballe al seu ritme i realitze l'activitat que més s'adapta als seus interessos i característiques sense que es note la diversitat de nivells que poden haver-hi dins de l'aula i sense sentir-se diferent o discriminat, la qual cosa contribueix al benestar emocional de l'alumnat.

CEIP JORGE JUAN (MONFORTE DEL CID)
CEIP LA MURTA (XIVA)
CEIP JOAN FUSTER (MANISES)
isabelperez
lauragomezgalan
andrearomero
carolinamonzon
monicamarco
"Mesura de nivell I: la codocència"
"Balta's Got Talent"
"Proyecto Interdisciplinar Teatro Musical"

Isabel Pérez Alemany

Una estratègia d'organització interna basada en la codocència com a vía per atendre el talent de tot l'alumnat, especialment d'aquell que presenta necessitats d'enriquiment curricular. Aquesta actuació parteix d'una mirada inclusiva i equitativa, on es reorganitzen horaris i recursos personals per maximitzar les oportunitats d'intervenció educativa des d'una lògica colaborativa.

Laura Gómez, Andrea Romero

Quin és el teu talent?.Saps cantar, ballar, tocar algun instrument, fer màgia, recitar alguna poesia...? Segur que tu tens un Talent!!

Pots participar individualment o en grup. L'actuació podrà tindre una durada de 5 minuts com a màxim.

Anima't a participar!!

Carolina Monzón, Mónica Marco

Des de l'àrea de projectes interdisciplinaris en primària i tallers en infantil es crea un Teatre musical, unint dramatització, dansa, escenificació, cant i música en directe, en la qual participen els grups que acaben cicle (5 anys, 2n de primària, 4t de primària i 6è de primària). Aquest projecte abasta tot el primer trimestre.

CEIP FRANCESC PONS I BOIGUES (CARCAIXENT)
CEIP BALTASAR RULL (ONDA)
CEIP PINTOR CAMARÓN (SEGORBE)
antoniolamela
irenelozano
asuncionvalero
amparoestarlich
rosavalero
amparojareño
"Proyecto aprendizaje servicio: Musical Aladdin"
"Club lector y club matemático"

Antonio Almela, Irene Lozano, Mº Asunción Valero

És una proposta educativa que combina processos d'aprenentatge i servei a la comunitat, en el qual l'alumnat de 5è i 6è analitza i reflexiona sobre aspectes o necessitats reals del seu entorn o centre educatiu, amb la finalitat de millorar-ho. A partir d'aquesta idea, posen en marxa competències per a aconseguir aquesta fi. La seua acció contribuirà a l'agenda 2030, ja que anirà vinculat a un o diversos
ODS que hauran de complir mitjançant tasques, projectes i accions; fent ús tant dels recursos que els puga oferir el centre, com els serveis externs i comunitaris de la ciutat.

Amparo Estarlich, Rosa Valero, Amparo Jareño

El Club Lector i el Club Matemàtic funcionen com a espais extracurriculars quinzenals, oberts a tot l'alumnat de l'ESO. Es realitzen a la biblioteca per a fomentar la col·laboració en grups flexibles i motivar a través de dinàmiques lúdiques. El Club Lector proposa jocs, lectures i debats; el Matemàtic empra reptes, màgia i problemes tipus Olimpíada. Tots dos clubs reforcen l'autoestima, pensament crític i habilitats socials de l'alumnat. La participació és voluntària, la qual cosa genera un fort vincle emocional.

CEIP LUIS VIVES  (ELCHE)
ENGEBA (VALENCIA)
3ceipcervantes
2ceipcervantes
1ceipcervantes
1santaagueda
2santaagueda
3santaagueda
"Caixes d'Aprenentatge"
"Ateliers d'Art"

Olga Morales, Neus Ramírez, Patricia Guillem

A les Caixes d'Aprenentatge l'alumnat treballa de manera cooperativa y autónoma sobre distintes temàtiques vinculades a habilitats i coneixements competencials.

Tot el material necesari per a l'elaboració de les distintes propostes o productes finals está dins la caixa o a l'espai de treball específic.

L'alumnat del cicle treballa les caixes d'aprenentatge conjuntament en equips de 4 o 5 alumnes que es distribueixen a les distintes caixes per interessos, afinitats i altres criteris.

Mercedes Ariño, Silvia Granell, Rosa Ortells

Els atelieres d'art són espais creatius organitzats en microespais temàtics (brodat, modelaje, pintura, etc.), presents en infantil i primària, on l'alumnat circula lliurement. Es prioritza l'expressió artística lliure per a detectar talents, capacitats i sensibilitats. Aquests espais se situen en zones comunes abans desaprofitades, ara ambientades per a afavorir el benestar emocional. La coordinació docent permet propostes quinzenals adaptades i en continu desenvolupament. Es fomenta el talent, l'autoestima i l'aprenentatge des de l'exploració, l'error i la interacció social.

CEIP CERVANTES (ALCÀNTERA DE XÚQUER)
CEIP SANTA ÁGUEDA (BENICASIM)
isabelpico
lauracandela
albalorente
lorena girona
Podcast educativo “Puçol on air”

Isabel Picó, Laura Candela, Alba Lorente, Lorena Girona

L'alumnat de tercer cicle, treballa l'àrea de llengua castellana i literatura en les diferents seccions del seu pòdcast, entre les quals trobem: entrevista a un professional, notícies de Puçol, notícies del món, esports i meteorologia. Es tracta d'una eina que fomenta habilitats de treball en equip i desenvolupa el pensament crític.

CEIP Nº 49  (PUÇOL-ELCHE)

Bones pràctiques: Educació Secundària

Captura de pantalla 2025-02-05 091233
pablodelacruz
luciacordoba
rosaduque
"Bachillerato de investigación"
"Bienestar emocional y convivencia restaurativa"
"Talleres Bienestar Emocional"

Pablo De la cruz Martínez

El Batxillerat d'Investigació és una iniciativa dissenyada per a fomentar el pensament crític, l'autonomia acadèmica i el desenvolupament del talent investigador en l'alumnat de Batxillerat. A través d'un procés estructurat d'investigació, els estudiants tenen l'oportunitat d'aprofundir en àrees del seu interès, aplicar el mètode científic o analític i desenvolupar competències clau per al seu futur acadèmic i professional.

Lucía Martínez Córdoba

El nostre centre està implementant un model de convivència basat en les pràctiques restauratives, amb l'objectiu de millorar el benestar emocional de l'alumnat i generar espais adequats per a fomentar el desenvolupament del talent. Hem realitzat una transició de l'enfocament punitiu al restauratiu, centrant-nos en la reparació del mal i la responsabilitat compartida.

Rosa Duque Montalvo

L'objectiu és fomentar l'autonomia de l'alumnat en el seu autoconeixement i promoure una reflexió sobre les seues emocions i que es qüestionen els seus pensaments. S'implementaran activitats dissenyades no sols per a desenvolupar competències emocionals, sinó també per a connectar amb els seus coneixements previs i ser capaços d'analitzar els seus propis sentiments, generant les seues pròpies estratègies i cercant eines fonamentades en l'après.

IES FERRER I GUÀRDIA (VALENCIA)
IES SEVERO OCHOA (ELCHE)
IES EL TORRELLÓ (ONDA)
Javier Vargas Medrano
mariadoloresmartinez
rocioarques
laiafaustoserrano
"Transformación de espacios"
"Musicalización del teatro como recurso para trabajar las AACC"
"Més que una biblioteca"

Javier Vargas Medrano

*La transformació dels espais en una aula matèria en l'ESO impulsa una dinàmica de classe més activa i participativa. En permetre la lliure circulació, s'afavoreix l'autonomia de l'alumnat i la interacció entre iguals. Aquests entorns flexibles faciliten la implementació de metodologies innovadores com l'aprenentatge cooperatiu o per projectes. A més, contribueixen a un clima més motivador i organitzat. En conjunt, l'espai es converteix en un element pedagògic clau per a l'aprenentatge significatiu.

Mª Dolores Martínez, Rocío Arques

*La musicalización del teatre és una poderosa eina per a estimular les Altes Capacitats Intel·lectuals, en integrar creativitat, sensibilitat artística i pensament complex. A través d'ella, els estudiants desenvolupen habilitats cognitives i emocionals en compondre, interpretar i coordinar música i escena. Aquest enfocament afavoreix el treball col·laboratiu i l'expressió de talents múltiples. A més, potència l'atenció, la memòria i el raonament divergent. Així, l'art es converteix en un canal enriquidor per a personalitzar l'aprenentatge d'alumnes amb altes capacitats.

Laia Fausto Serrano

*La biblioteca de centre va deixar de ser un lloc silenciós i reservat únicament a la lectura individual per a convertir-se en un espai viu, flexible i ple de possibilitats. S'ha transformat en un autèntic motor d'innovació educativa. Funciona com a Biblioteca Oberta, Zona d'Estudi i Treball i Ludoteca, promovent l'aprenentatge actiu i col·laboratiu. Espais com el Racó del Talent o el de Biblioajudants permeten a l'alumnat compartir les seues habilitats i assumir rols participatius. És seu dels Patis Literaris, Exposicions i Lectures recomanades, fomentant la creativitat i el gust lector. Acull trobades amb autors/as i col·labora amb la Biblioteca Municipal en diverses accions culturals.

IES PLAYA SAN JUAN (ALICANTE)
IES MARE NOSTRUM (ALICANTE)
IES EL TORRELLÓ (ONDA)
rebecaaguilar
carlosguzman
Patricia LLorens Fernández
carlapalma
"Aula UEECO"
"Proceso detección ACI "

Rebeca Aguilar, Carlos Guzmán

El treball que desenvolupem en Un Espai Educatiu Comú d'Oportunitats es basa en la creació de Situacions d'Aprenentatge Comunitàries basada en l'Aprenentatge Servei i en l'Aprenentatge basat en problemes, desenvolupades mitjançant una programació Multinivell que abasta des d'un nivell competencial bàsic fins a 4t curs de l'Educació Secundària Obligatòria.

Aquest model de treball ens permet que tot l'alumnat del centre educatiu puga participar en el nostre dia a dia, actuant com un reforzador competencial, alhora que l'alumnat escolaritzat en modalitat UEECO desenvolupa els seus Plans d'Actuació Personalitzats. D'aquesta manera, convertim una aula UEECO en un espai obert d'ús comú del centre educatiu.

Patricia LLorens, Carla Palma

*Aquestes dues orientadores, pertanyents a centres de la xarxa Connectats, compartiran la seua experiència i feedback sobre el procés de detecció d'altes capacitats intel·lectuals. Abordaran les dificultats trobades, així com les adaptacions realitzades segons les particularitats del seu alumnat i context educatiu. A més, exposaran les estratègies emprades per a millorar la coordinació interna i la comunicació amb les famílies. També destacaran els avantatges del programa i el seu impacte positiu en el desenvolupament del talent. Finalment, analitzaran les repercussions de les reunions de valoració i el transvasament de resultats en la planificació educativa.

IES EL TORRELLÓ (ONDA)
IES PLAYA SAN JUAN (ALICANTE), IES SEVERO OCHOA (ELCHE)
nievesmariapelejeroibañez
"ConnectAR-TE"

Nieves María Pelejero Ibáñez

L'escola coordina el projecte del Ministeri d'Educació "Creacción: una mirada artística de las situaciones de aprendizaje", on amb cinc escoles més d'Espanya treballem la creativitat a l'art contemporani i les dones artistes.
Després de treballar l'escultura de l'artista Núria Fuster, vam reflexionar sobre la descontextualització dels objectes per donar-los un nou sentit artístic.

CEIP BEATO JACINTO CASTAÑEDA (XÀTIVA)

El docent o equip que propose l'estratègia més innovadora i aplicable serà reconegut com a "Explorador/a del Talent".

Tindrà l'oportunitat de presentar la seua experiència en les Jornades de Bones Pràctiques de la Xarxa de centres Connectats el mes de maig de 2025.

segioripollgomez
"Consulta del Benestar"

Sergio Ripoll Gómez

Davant molts de dubtes que es reben sobre salut al nostre centre, a les aules, tutories, passadissos, etc., es va proposar generar una consulta de salut, gestionada pel mateix alumnat de centre, per a donar una solució a aquestes qüestions.
Amb aquesta idea, l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’assignatura Biologia humana i salut, va crear el projecte de: La Consulta del Benestar.

IES JOAN COROMINES (BENICARLÓ)

Resum en imatges

Jornada 14 de maig

609 participants, 12 ponències

Resum dels moments més destacats i imatges rellevants de les presentacions corresponents a la jornada de 14 de maig

Jornada 26 de maig

467 participants, 13 ponències

Resum dels moments més destacats i imatges rellevants de les presentacions corresponents a la jornada de 26 de maig

Resum Jornades en Dades

Experiències
Docents inscrits
Centres exposen les seues bones pràctiques

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies