ESCOLARTS

Escolarts Escola fa teatre és un projecte educatiu lligat a la dinamització del plurilingüisme i al desenvolupament de l’expressió artística, més concretament, al foment de l’art dramàtic i la representació d’obres teatrals. La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport posarà a disposició dels centres inscrits quatre obres creades per persones professionals de la dramatúrgia. El treball dels centres inscrits consistirà en la lectura, preparació i representació d’almenys una d’aquestes quatre obres. Totes quatre transmeten valors educatius que desenvolupen els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030.

L’Escola canta torna en una nova edició per al curs 2023/2024. Aquest projecte forma part d’Escolarts, conjuntament amb L’Escola dansaL’Escola fa teatre i L’Escola fa ràdio. La cantata de l’edició de L’Escola canta 23-24porta per títol Els Súper ODS: Aventura 2030, i és obra de la compositora Mª José Belenguer i la lletra del Servei d’Innovació.

Escolarts Escola dansa és un projecte educatiu lligat a la dinamització de l’expressió artística musical i escènica, que consisteix en l’aprenentatge i la interpretació individual i col·lectiva de coreografies creades a propòsit per al projecte educatiu, les quals es posaran a disposició dels centres que participen en el projecte.