CASTELLÀ PER A MIGRANTS

Les classes de castellà com a segona llengua a la nostra escola, pretenen afavorir la integració de les persones migrades, perquè entenem que l'aprenentatge de la llengua de la societat d'acolliment és una de les seues primeres necessitats i que el grau de domini d'aquesta els permetrà la integració sòcio-laboral, accés a la formació i a tota mena de relacions amb l'entorn. De tal manera, que el seu desconeixement és en moltes ocasions causa determinat de situacions de vulnerabilitat, desigualtat d'oportunitats i exclusió social. Per tot això, oferim classes de castellà a la nostra oferta formativa dels nivells A1, A2 i B1; perquè volem facilitar la integració i l'exercici dels seus drets com a ciutadans a través de l'ensenyament de la llengua, la realització d'activitats d'aula i d'escola, visites a la ciutat, grups de conversa i voluntariat pel castellà.