PROVES DE NACIONALITAT

El DELE A2 i el CCSE són els dos exàmens de nacionalitat que els estranger ha d’aprovar perquè li concedisquen la nacionalitat. Es tracta de dues proves diferents que definiran si eres apte o no per a aconseguir el passaport espanyol, basant-se en el teu nivell de castellà i coneixement sobre Espanya.

Tenint en compte el perfil de l’alumnat de la nostra escola, aquest mòdul resulta imprescindible a la nostra oferta formativa. Curs rere curs, hem anat millorant l'organització de les classes i hem aconseguit que el número d'alumnat matriculat haja augmentat. A més de saber, que quasi el 100 per 100 dels alumnes que han assistit amb regularitat durant un temps a classe, aconsegueixen aprovar els exàmens.