DELE A2

Els diplomes d’espanyol DELE són títols oficials acreditatius del grau de competència i domini de l’idioma espanyol, que atorga l’Institut Cervantes en nom del Ministeri d’Educació i Formació Professional d’Espanya.

L’Institut Cervantes, conscient de la situació d’alerta sanitària provocada per l’extensió del coronavirus COVID-2019 i en col·laboració amb les autoritats d’Espanya i de la resta del món, ha decidit, amb la finalitat de protegir la salut de tots, aprovar les següents dates per als exàmens DELE:

Convocatòria Prova escrita Tancament termini inscripció Exàmens oferits
Juliol Divendres, 10 de juliol de 2020 17 de juny de 2020 A1, A2, B1, B2, C1
Extraordinària de juliol Divendres, 31 de juliol de 2020 8 de juliol de 2020 A2
Setembre Divendres, 11 de setembre de 2020 19 d’agost de 2020 A1 i A2/B1 per a escolars
, A2, B1, B2, C1, C2
Octubre Divendres, 2 d’octubre de 2020 9 de setembre de 2020 A2, B1, B2, C1
Extraordinària d’octubre Divendres, 23 d’octubre de 2020 30 de setembre de 2020 A1 i A2/B1 para escolares
A2, B1, B2
Novembre Divendres, 13 de novembre de 2020
Dissabte, 14 de novembre de 2020
14 d’octubre de 2020 A1 i A2/B1 per a escolares
A1, A2, B1, B2, C1, C2

Notes importants

S’han obert convocatòries extraordinàries per a oferir el màxim nombre de places disponibles quan es normalitze la situació.
S’han afegit nous exàmens a les convocatòries ordinàries de juliol (A1), setembre (A1, B1, B2, C1 i C2 i exàmens per a escolars) i octubre (C1).
S’han afegit exàmens per a escolars en els mesos de setembre i octubre.
L’inici del termini d’inscripció per a les noves convocatòries extraordinàries de juliol i octubre s’inicia el 14 d’abril.

Donada la necessària cancel·lació de les convocatòries, els candidats que tenien previst examinar-se del DELE a l’abril o maig de 2020 seran assignats a convocatòries posteriors amb la finalitat d’estalviar-los la repetició dels tràmits d’inscripció.

L’Institut Cervantes comunicarà als candidats per mitjà de correu electrònic i els mitjans al seu abast la nova data del seu examen. A partir d’aqueix moment, el candidat podrà canviar aquesta inscripció per a altres convocatòries de 2020 el termini d’inscripció de les quals estiga obert, si s’ha inscrit en línia, o bé sol·licitar el canvi en el seu centre d’examen.
Sol·licitud de devolucions i terminis

Per al cas de convocatòries cancel·lades, el termini màxim de sol·licitud de devolució del 100% de l’import pagat s’estableix en dos mesos després de la data prevista de la celebració de la convocatòria cancel·lada. Per al cas de convocatòries en les quals estiga inscrit el candidat i finalment sí que se celebraren, el termini màxim de sol·licitud de devolució de l’import s’estableix en tres setmanes abans de la celebració d’aquesta convocatòria.

Aquest import els serà ingressat íntegrament, en el termini ampliat de 30 dies naturals.

Encara que les devolucions es tramitaran amb la màxima rapidesa, l’Institut Cervantes els prega als candidats la seua màxima comprensió davant l’excepcionalitat de la situació.
Dubtes i consultes per a candidats

Els candidats poden contactar amb el seu centre d’examen, o amb el propi Institut Cervantes a través d’ https://cau.cervantes.es/.

Aquestes dates poden patir modificacions derivades de l’evolució de les mesures excepcionals que puguen adoptar-se pels governs.

L’Institut Cervantes continua treballant per a pal·liar en la mesura que siga possible les conseqüències d’aquesta situació en els candidats, examinadors i centres d’examen, sense la labor diària del qual l’activitat DELE no seria possible.