DIA DE L’ESPORT

El dilluns 12 de juny vam celebrar el dia de l'esport per a persones discapacitades, i vam realitzar amb els alumnes de l'escola una sèrie d'esports adaptats. Entre aquests destaquen el goalball, que és una versió adaptada per a invidents de tirar el baló a porta i on l'altre equip ha d'evitar-ho guiant-se pel so que fa el baló. O el bàsquet adaptat en cadires (en el nostre cas, estàtiques), on és important la punteria i els reflexos per a blocar els passes.

A més, va vindre a donar-nos una xarrada Alberto Sendín, esportista valencià amb paràlisis cerebral, qui ens ha contat com es viu l'esport amb eixa discapacitat, com li ha millorat la vida i com ha arribat a ser el campionat d'Espanya de pes i disc, campió de fútbol 7, entre altres.