VACUNACIÓ

2a dosi 4t, 5é i 6é A (vacunats el 20/12/2021) i 1ra dosi alumnat que no s’ha vacunat per diferents motius.

Avui, dilluns 7 de febrer, l’alumnat d’aquests cursos durà a casa la documentació (full informatiu, qüestionari i autoritzacions) que cal emplenar i entregar el dimarts 8 de febrer a la tutoria.
El dimecres 9 de febrer, comunicarem al Centre de Salut el nombre d’autoritzacions perquè facen l’estimació de dosis necessàries al nostre centre.
Posteriorment, el CSP ens informarà de l’horari i dia de vacunació.

L’alumnat que, per diferents motius, no va rebre la vacuna en la 1a fase també serà vacunat, sempre que tinga’m signat el document d’autorització per part de la família.

*En les situacions de separació, divorci, nul·litat de parelles i situacions anàlogues l’autorització haurà d’estar signada pels dos progenitors.

** Si l’alumne/a es troba aïllat al seu domicili per ser cas o contacte de Covid-19 no deurà acudir al centre escolar per a la seua vacunació.

NOVETAT: L’alumnat haurà d’anar acompanyat per la mare/pare. En el cas que la persona que signe l’autorització (mare/pare) per a la vacunació de l’alumne/a no puga acudir a acompanyar-lo/a en el moment de la vacunació, signarà un escrit autoritzant a la persona que acompanyarà al o a la menor en aquest moment. La persona acompanyant presentarà aquest escrit en el centre el dia que acudisca per a acompanyar a l’alumne/a en el moment de la vacunació.

(Aquesta autorització a tercers la teniu disponible fent clic ací, al canal Telegram i a la secretaria del centre)

Agraïm la vostra col·laboració.

ACLARIMENTS VACUNACIÓ COVID-19

Qui pot vacunar-se?

• Alumnat de 9 a 11 anys (4t, 5é i 6é) sempre que no haja passat la malaltia des de la setmana del 16 de desembre (8 setmanes).
  • Per altra banda, l’alumnat d’aquestes edats que es va posar la 1a dosi en gener, encara no pot vacunar-se.
  • També es poden vacunar l’alumnat de 6 a 8 anys que no es va posar la 1a dosi per diferents motius i no ha passat la malaltia des d’aquesta data.

Hi ha novetats?
Sí, tot l’alumnat ha de vindre acompanyat per la persona que firma l’autorització (pare/mare/ tutor/a) i sino és possible, una persona autoritzada (aquest doc. està disponible a la secretaria del centre).