El CEP Gozalbes Vera gestiona el menjador escolar i oferix activitats d’alimentació, jocs lliures i activitats dirigides. El pot utilitzar l’alumnat d’Educació Primària, tant de forma continuada com per dies solts. Les famílies de l’alumnat que es quede de manera continuada hauran de signar una autorització que facilitarem en la secretaria del centre i les famílies que l’usen per dies solts ho hauran de comunicar a les 9:00 del mateix dia, també a la secretaria del centre presentant el bo/tiquet diari. El personal d’aquest servei és el següent:

Directora: Cristina Gozalbes

Encarregat: Juanen Benlliure

Monitores: Inma Belda, Tamara Carpintero.

Cuinera: Ana Mora

Representants monitores: Inma Belda

Representant alumnat: Salma Mounaouar i Álvaro Araque

El període comprés entre els mesos de setembre a juny, ambdós inclosos, el menjador funcionarà com a servei complementari del centre. Els aliments seran preparats a la nostra cuina per l’empresa adjudicatària del servei.

Les famílies que vulguen fer ús del menjador hauran de passar per la Secretaria del centre per entregar la sol·licitud següent:

DESCARREGA ACÍ LA SOL·LICITUD DE MENJADOR I PRESENTA-LA AL CENTRE

INFORMACIÓ IMPORTANT

• El preu del menú diari és de 4,25 € que és el que estableix la Conselleria d’Educació.
  • El pagament del menjador serà domiciliat.
  • Hi ha la possibilitat d’adquirir bons de dia de menjador: INFOGRAFIA EXPLICATIVA
    • Es poden adquirir 10 bons fent l’ingrés de 42,50 € en els caixers de Caixa d’Ontinyent amb el codi 126 i presentant el tiquet en secretaria.
    • O bé en el mateix centre, al preu de 5 € (en la secretaria del centre) en cas extraordinari o de necessitat puntual.
  • És necessari que s’avise de la no assistència de l’alumnat del menjador, de 9:00 h. a 9:30 h. bé personalment en secretaria o bé telefònicament al 962249025. Hem d’evitar tirar el menjar. En cas de no comunicació es cobrarà el menú del dia.
  • Les famílies d’alumnat becat pagaran l’import de la diferència diària entre la quantitat concedida i 4,25 € al centre per pagament bancari.
  • Recordem que les faltes de disciplina i/o respecte a les monitores poden provocar la pèrdua del dret al servei complementari de menjador.
  • Insistim en la coordinació família-escola en l’alimentació adequada i en hàbits saludables i d’higiene alimentària. És imprescindible que, des de casa, s’insistisca en l’ús correcte de l’espai del menjador i de les bones maneres en la taula.
  • L’actual curs sols donarem informació amb la nota d’incidències en els casos de problemes d’alimentació o de convivència entre l’alumnat.
  • L’ús del davantal queda a criteri familiar. Anirà marcat amb el nom i l’alumnat ha de ser capaç de posar-se’l i llevar-se’l. Pel que fa al raspall de dents, també queda a criteri de les famílies i, per motius d’higiene, si en porten haurà d’anar dins d’una bossa adequada amb el nom, cognoms i el curs.
  • HORARI SETEMBRE I JUNY: L’alumnat comensal estarà al càrrec d’un/a educador/a de menjador de les 13:00 h. segons eixida esglaonada quan finalitza la classe, fins a les 15:00 h segons eixida esglaonada que serà quan la família els/les arreplegarà.
  • HORARI OCTUBRE – MAIG: L’alumnat comensal estarà al càrrec d’un/a educador/a de menjador de les 14:00 hores segons eixida esglaonada fins a les 17:00 hores; llevat dels casos que la família haja comunicat que l’alumne/a isca a les 15:30 h.
  • Informarem del menú mensual a través del canal de Telegram i d’aquesta web.

És l’empresa que proporciona servei de cuina en el propi centre.