Setmana de la por

La setmana passada vam tenir una setmana dedicada a la por. Per una part amb la celebració de la tradició anglosaxona Halloween a través de tallers organitzats pel departament d’anglés. D’altra banda, també ha estat present a les tutories la celebració de Tots Sants i la cultura dels Nostres Monstres Valencians.

L’alumnat de Primària aprofundeixen en la tradició d'Halloween a partir de diferents tallers coordinats pel departament d'idiomes junt a l’auxiliar de conversa que tenim al centre amb la creativitat i l’aprenentatge a través del joc com a protagonista.

La cultura dels nostres mostres valencians s'ha traduït en una infinitat de manifestacions artístiques realitzades pels alumnes del col·legi, a més a més de la lectura i interpretació de rondalles i contes incidint en «històries de por» contades pels nostres majors. També hem conegut diferents monstres valencians i a més hem creat altres propis en una de les setmanes més terrorífiques de l'any.