Carnestoltes

La setmana del 21 al 25 de febrer s’ha celebrat Carnestoltes al CEIP Palmerar. Aquest curs s’ha treballat, com a contingut transversal dins d’aquesta festivitat, la sensibilització al voltant de la contaminació als nostres mars i oceans, així com la importància de reciclar.

L’alumnat del centre ha elaborat manualitats d’animals marins amb material reciclat. Amb aquestes, s’ha decorat el hall del col·legi.

Ha estat una temàtica molt interessant, amb la qual l’alumnat ha aprés moltíssimes coses al voltant dels plàstics als nostres mars i oceans.

La semana del 21 al 25 de febrero se ha celebrado Carnestoltes en el CEIP Palmerar. Este curso se ha trabajado, como contenido transversal dentro de esta festividad, la sensibilización alrededor de la contaminación en nuestros mares y océanos, así como la importancia de reciclar.

El alumnado del centro ha elaborado manualidades de animales marinos con material reciclado. Con estas, se ha decorado el hall del colegio.

Ha sido una temática muy interesante, con la cual el alumnado ha aprendido muchísimas cosas alrededor de los plásticos en nuestros mares y océanos.