Setmana del 30/3 al 3/4

DILLUNS 30

RUTINES: Buscar en un calendari real el dia de la setmana i el número. Escriure la data completa en un full (dia de la setmana, número, mes i any). En majúscula i minúscula. Mirar per la finestra l’oratge i apuntar-lo en un full: sol, núvols, pluja… Poden dibuixar l’oratge que fa també. En el mateix full escriure nom i cognoms en minúscula, amb la vostra ajuda.

MATEMÀTIQUES: Associem número quantitat. Els xiquets han de col·locar els pals corresponents (pedres, boletes de paper…) al número que indique cada rotllo de paper. Podem afegir dificultat sumant o restant pals de més d’un recipient.

LLETRES: Partim diversos fulls en 8 parts. En cada part escrivim una lletra. Amb les lletres els xiquets han de formar paraules.

GRAFOMOTRICITAT: Dibuixar en un full diferents traços. Els xiquets han de repassar-los amb diferents materials: Taps, pompons, cigrons…

DIMARTS 31

RUTINES: Buscar en un calendari real el dia de la setmana i el número. Escriure la data completa en un full (dia de la setmana, número, mes i any). En majúscula i minúscula. Mirar per la finestra l’oratge i apuntar-lo en un full: sol, núvols, pluja… Poden dibuixar l’oratge que fa també. En el mateix full escriure nom i cognoms en minúscula, amb la vostra ajuda.

PROJECTE: Els rèptils. Després de veure el vídeo, escriure les característiques dels rèptils: vertebrats, ovípars, sang freda…

VOLEM PEL MÓN: RÚSSIA. Assenyalar i pintar en un mapa on es troba Rússia. (Seleccionar sobretot La catedral de “San Basili”)

 

ART: Dibuix lliure amb pintura damunt de paper d’alumini.

DIMECRES 1

RUTINES: Buscar en un calendari real el dia de la setmana i el número. Escriure la data completa en un full (dia de la setmana, número, mes i any). En majúscula i minúscula. Mirar per la finestra l’oratge i apuntar-lo en un full: sol, núvols, pluja… Poden dibuixar l’oratge que fa també. En el mateix full escriure nom i cognoms en minúscula, amb la vostra ajuda.

PROJECTE: Investigar (per internet, llibres…) animals rèptils que viuen al mar. Escriure en un full un llistat d’animals rèptils que viuen al mar, que hagen trobat.

BINGO: En cas de no tindre bingo a casa, jugar a qualsevol joc de taula.

MATEMÀTIQUES: Agafem tots els calcetins que tinguem i els repartim per casa, i els xiquets han de buscar-los i trobar les seues parelles.

DIJUOUS 2

RUTINES: Buscar en un calendari real el dia de la setmana i el número. Escriure la data completa en un full (dia de la setmana, número, mes i any). En majúscula i minúscula. Mirar per la finestra l’oratge i apuntar-lo en un full: sol, núvols, pluja… Poden dibuixar l’oratge que fa també. En el mateix full escriure nom i cognoms en minúscula, amb la vostra ajuda.

LLETRA A LLETRA: Escrivim en fulls les vocals o consonants. Les escampem per terra. Els xiquets estaran ballant, saltant, caminant… Quan l’adult ho indique hauran de buscar-la i ficar-se damunt d’ella.

PDI: https://clic.xtec.cat/projects/lls/jclic.js/index.html

LECTURA d’un conte i treball de comprensió: parlar sobre el fil de la història, personatges…

DIVENDRES 3

RUTINES: Buscar en un calendari real el dia de la setmana i el número. Escriure la data completa en un full (dia de la setmana, número, mes i any). En majúscula i minúscula. Mirar per la finestra l’oratge i apuntar-lo en un full: sol, núvols, pluja… Poden dibuixar l’oratge que fa també. En el mateix full escriure nom i cognoms en minúscula, amb la vostra ajuda.

GRAFOMOTRICITAT: Fem un cercle gran en un full i el dividim en 10 parts. Amb retoladors de diferents colors han de decorar cada part amb un traç diferent.

LLENGUATGE: Jugar a “Qui sap…?”

…què utilitzem per a cuinar?

…quina roba ens fiquem en hivern?

…quines ferramentes utilitza el fontaner?

L’adult pregunta i els xiquets han de respondre. Podem variar les preguntes.

PROJECTE: Decorar amb pintura o qualsevol material que tingueu, un plat de plàstic per a fer un peixet.