Ajudes menjador i transport escolar 2023-2024 | Ayudas comedor y transporte escolar 2023-2024

S’ha publicat la resolució per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar per al curs 2023-2024.
El plaç per a presentar la sol·licitud és des del 6 de juny fins al 5 de juliol.

Se ha publicado la resolución por la cual se convoca la concesión de ayudas de comedor escolar para el curso 2023-2024.
El plazo para presentar la solicitud es desde el 6 de junio hasta el 5 de julio.

Clica ací per a descarregar la informació (Ajudes menjador). | Clica aquí para descargar la información (Ayudas comedor)

Clica ací per a descarregar la informació (Ajudes transport). | Clica aquí para descargar la información (Ayudas transporte)

Annex I menjador | Anexo I comedor

Annex I transport | Anexo I transporte