DIPLOMA UNO ENTRE CIEN MIL.

Queridos amigos,

Os enviamos el diploma de vuestra participación en la VII Edición de La Vuelta al Cole contra la leucemia infantil.

Junto a más de 410 centros educativos y más de 169.00 participantes nos habéis ayudado a recaudar, hasta el momento, más 147.000 € que irán destinados íntegramente a la investigación de la leucemia infantil.

Gracias por ser un #ColeEntreCienMil

Aún hay centros que corren más adelante, así que si conocéis algún centro que quiera unirse al mayor movimiento escolar contra la leucemia infantil sería increíble animarles… ¡Juntos somos más fuertes!

Gracias de corazón por vuestra implicación, ojalá el año que viene os podamos tener de nuevo a nuestro lado.

Un abrazo enorme,

Equipo Unoentrecienmil

Estimats amics,

Us enviem el diploma de la vostra participació a la VII Edició de La Volta al Col·le contra la leucèmia infantil.

Al costat de més de 410 centres educatius i més de 169.00 participants ens heu ajudat a recaptar, fins ara, més 147.000 € que aniran destinats íntegrament a la investigació de la leucèmia infantil.

Gràcies per ser un #ColeEntreCienMil

Encara hi ha centres que corren més endavant, així que si coneixeu algun centre que es vulgui unir al major moviment escolar contra la leucèmia infantil seria increïble animar-los… Junts som més forts!

Gràcies de cor per la vostra implicació, tant de bo l’any que ve us puguem tornar a tenir al nostre costat.

Una abraçada enorme,

Equip Unoentrecienmil