PROGRAMACIÓ DEL 25 AL 29 DE MAIG

RUTINES (fer cada dia)

Buscar en un calendari real el dia de la setmana i el número. Escriure la data completa en un full (dia de la setmana, número, mes i any). En majúscula i minúscula. Mirar per la finestra l’oratge i apuntar-lo en un full: sol, núvols, pluja… Poden dibuixar l’oratge que fa també. En el mateix full escriure nom i cognoms en minúscula, amb la vostra ajuda. Fer l’activitat de la caixa de les lletres.

 ESCRIPTURA

Cada dia continuar amb les activitats:

  •         LA CAIXA DE LES LLETRES
  •         LLIBRE DE LES LLETRES

– Realitzar les següents fitxes de sopa de lletres i mots creuats.

Descarregar PDF

COMPRENSIÓ LECTORA:

Llegim el conte i treballem la comprensió: Aquest conte també teniu l’opció de veure’l en PDF dins de l’enllaç. Com el conte està escrit en lletra d’impremta seria convenient que en lloc de llegir-lo ells li ho llegiu vosaltres, així treballarem la comprensió oral. Després d’escoltar-lo han de contestar les següents preguntes (també oralment):

http://mynicebooks.com/la-petita-eruga-poeta/

  • Quin animalet és el personatge principal del conte?
  • Amb què li agradava jugar?
  • Cóm es sentia l’erugueta?
  • En què es va transformar?
  • Per què era poeta?

GRAFOMOTRICITAT

Repassar el traç de la lletra “d” primer amb llapis i després amb retolador.

Descarregar PDF

MATEMÀTIQUES  

Realitzar les següents fitxes de sumes, restes, laberints i seqüències temporals.

Descarregar PDF

ARTÍSTICA

Retallar les figures del tangram amb tisores. Una vegada retallades construir diferents figures mirant el model de les plantilles, o també podem inventar figures.

Descarregar tangram

Descarregar plantilla amb figures

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies