RUTINES (fer cada dia)
Buscar en un calendari real el dia de la setmana i el número. Escriure la data completa en un full (dia de la setmana, número, mes i any). En majúscula i minúscula. Mirar per la finestra l’oratge i apuntar-lo en un full: sol, núvols, pluja… Poden dibuixar l’oratge que fa també. En el mateix full escriure nom i cognoms en minúscula, amb la vostra ajuda. Fer l’activitat de la caixa de les lletres.
ESCRIPTURA
Cada dia continuar amb les activitats:
- LA CAIXA DE LES LLETRES
- LLIBRE DE LES LLETRES
– Realitzar les següents fitxes de sopa de lletres i mots creuats.
COMPRENSIÓ LECTORA:
Llegim el conte i treballem la comprensió: Aquest conte també teniu l’opció de veure’l en PDF dins de l’enllaç. Com el conte està escrit en lletra d’impremta seria convenient que en lloc de llegir-lo ells li ho llegiu vosaltres, així treballarem la comprensió oral. Després d’escoltar-lo han de contestar les següents preguntes (també oralment):
http://mynicebooks.com/la-petita-eruga-poeta/
- Quin animalet és el personatge principal del conte?
- Amb què li agradava jugar?
- Cóm es sentia l’erugueta?
- En què es va transformar?
- Per què era poeta?
GRAFOMOTRICITAT
Repassar el traç de la lletra “d” primer amb llapis i després amb retolador.
MATEMÀTIQUES
Realitzar les següents fitxes de sumes, restes, laberints i seqüències temporals.
ARTÍSTICA
Retallar les figures del tangram amb tisores. Una vegada retallades construir diferents figures mirant el model de les plantilles, o també podem inventar figures.
