PROGRAMACIÓ DEL 27 AL 30 D’ABRIL

Hola a tots i a totes. A continuació estan les activitats per a la pròxima setmana. A més hi ha una altra entrada amb activitats d’ampliació de grafomotricitat i matemàtiques.

Per últim, recordar-vos que dins d’aules, a la carpeta d’ A. i L. Silvia, ha penjat diferents recursos per treballar el llenguatge oral.

Passeu bona setmana!

RUTINES (fer cada dia)

– Buscar en un calendari real el dia de la setmana i el número. Escriure la data completa en un full (dia de la setmana, número, mes i any). En majúscula i minúscula. Mirar per la finestra l’oratge i apuntar-lo en un full: sol, núvols, pluja… Poden dibuixar l’oratge que fa també. En el mateix full escriure nom i cognoms en minúscula, amb la vostra ajuda. Fer l’activitat de la caixa de les lletres.

ESCRIPTURA

Cada dia continuar amb les activitats:

  • LA CAIXA DE LES LLETRES
  • LLIBRE DE LES LLETRES

LECTURA

– Inventar una història de manera oral on apareguen aquestes paraules:

  • Pirata-platja-tresor

– Ordenar les paraules per a formar frases. Descarregar el PDF.

– Llegir un conte i treballar comprensió:

En el següent enllaç els xiquets i xiquetes poden escoltar diferents contes. Amb ells poden treballar la comprensió atenent a una sèrie de preguntes sobre el fil de la història:

  • De que tracta el conte?
  • Quins personatges apareixen?
  • Què ha passat?
  • Què és el que més t’ha agradat?

https://www.ccma.cat/tv3/super3/una-ma-de-contes/tots-els-contes/

 

GRAFOMOTRICITAT

– Dibuixar en un full diferents formes geomètriques. Dins de cada forma s’escriu un número. Els xiquets i xiquetes han de fer tantes línies de la forma corresponent, com indique el número.

– Amb plastilina fer diferents formes geomètriques. També es poden fer lletres, números…

MATEMÀTIQUES

– Treballar l’anterior i el posterior dels números de l’u al nou. Es pot fer amb els material com a la foto, o escrivint-los en un full.

– En un full es dibuixen fletxes en distintes direccions. Han de rodejar cada fletxa d’un color segons la direcció.

– Dibuixar en un full un raïm amb diferents sumes i/o restes. En taps de botelles escriure el resultat de les operacions. Els xiquets i xiquetes han de ficar damunt de cada suma i/o resta el resultat corresponent.

ARTÍSTICA

– Fer un dibuix i dividir-lo en diferents parts. Han d’emplenar cada part amb un traç diferent (puntets, ratlletes verticals, horitzontals, corets…).