PROGRAMACIÓ DEL 27 AL 30 D’ABRIL

Hola a tots i a totes. A continuació estan les activitats per a la pròxima setmana. A més hi ha una altra entrada amb activitats d’ampliació de grafomotricitat i matemàtiques.

Per últim, recordar-vos que dins d’aules, a la carpeta d’ A. i L. Silvia, ha penjat diferents recursos per treballar el llenguatge oral.

Passeu bona setmana!

RUTINES (fer cada dia)

– Buscar en un calendari real el dia de la setmana i el número. Escriure la data completa en un full (dia de la setmana, número, mes i any). En majúscula i minúscula. Mirar per la finestra l’oratge i apuntar-lo en un full: sol, núvols, pluja… Poden dibuixar l’oratge que fa també. En el mateix full escriure nom i cognoms en minúscula, amb la vostra ajuda. Fer l’activitat de la caixa de les lletres.

ESCRIPTURA

Cada dia continuar amb les activitats:

  • LA CAIXA DE LES LLETRES
  • LLIBRE DE LES LLETRES

LECTURA

– Inventar una història de manera oral on apareguen aquestes paraules:

  • Pirata-platja-tresor

– Ordenar les paraules per a formar frases. Descarregar el PDF.

– Llegir un conte i treballar comprensió:

En el següent enllaç els xiquets i xiquetes poden escoltar diferents contes. Amb ells poden treballar la comprensió atenent a una sèrie de preguntes sobre el fil de la història:

  • De que tracta el conte?
  • Quins personatges apareixen?
  • Què ha passat?
  • Què és el que més t’ha agradat?

https://www.ccma.cat/tv3/super3/una-ma-de-contes/tots-els-contes/

 

GRAFOMOTRICITAT

– Dibuixar en un full diferents formes geomètriques. Dins de cada forma s’escriu un número. Els xiquets i xiquetes han de fer tantes línies de la forma corresponent, com indique el número.

– Amb plastilina fer diferents formes geomètriques. També es poden fer lletres, números…

MATEMÀTIQUES

– Treballar l’anterior i el posterior dels números de l’u al nou. Es pot fer amb els material com a la foto, o escrivint-los en un full.

– En un full es dibuixen fletxes en distintes direccions. Han de rodejar cada fletxa d’un color segons la direcció.

– Dibuixar en un full un raïm amb diferents sumes i/o restes. En taps de botelles escriure el resultat de les operacions. Els xiquets i xiquetes han de ficar damunt de cada suma i/o resta el resultat corresponent.

ARTÍSTICA

– Fer un dibuix i dividir-lo en diferents parts. Han d’emplenar cada part amb un traç diferent (puntets, ratlletes verticals, horitzontals, corets…).

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies