Tutoria 6é B per videoconferència

Reunions de tutoria per videoconferència amb els/les alumnes TOTS els DIMECRES i DIJOUS.

de 12:00 a 13:00 h

NO s’ha de concertar reunió. Em trobareu directament connectat a la sala de reunions. Si algun/a alumna necessita una tutoria privada cap problema, dieu-me-ho i quedem per videoconferència.

Mares i pares, si necessiteu parlar amb mi estaré encantat d’atendre-vos, només heu d’enviar-me un missatge per Web Família o per correu electrònic i quedem a una data i hora.

Sala: CEIPpalmerar6B

Com funciona? El dia i l’hora indicades clica en la icona del programa per a videoconferències JITSI.

Es recomana usar auriculars i micròfon, per a evitar sorolls d’ambient o que es produïsca ressò.

Segueix aquests passos:

1) Cerca a l’aula la icona del programa.

2) S’obrirà una nova pestanya en el navegador, allí has d’introduir el nom de la sala.

No et funciona bé l’ordinador? També pots descarregar-te l’aplicació Jitsi Meet en el teu mòbil o tauleta.